مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: در سال گذشته بیش از ۶۰۰ خانواده مددجو در استان ایلام پس از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی به توانمندی رسیده و از چتر حمایتی این نهاد خارج شدند.
کد خبر: ۵۹۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 29 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام، «ضیاء رضایی» در دیدار با مدیر عامل بانک تجارت استان ایلام، اظهار کرد: در 12 ماهه سال گذشته بیش از 41 میلیارد تومان صرف اشتغال‌زایی مددجویان موردحمایت کمیته امداد در این استان شده است .

وی با بیان اینکه در سال 96 تعداد 2 هزار و 24 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان جویای کار این شهرستان راه‌اندازی شده است، افزود: این تعداد مشاغل ایجادشده نسبت به سال قبل از آن 13 درصد افزایش داشته است .

رضایی با اشاره اینکه اعتبارات حوزه اشتغال‌زایی این نهاد در سال 96 نسبت به پارسال 47 درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: در این مدت از محل تسهیلات بانکی حدود 30 میلیارد تومان و از محل اعتبارات کمیته امداد نیز یک 11 میلیارد و یک‌صد میلیون تومان صرف اشتغال‌زایی نیازمندان این نهاد شده است .

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم‌اکنون بیش از هشت هزار و 600 طرح اشتغال‌زایی مددجویان این نهاد فعال بوده و توسط کارشناسان این نهاد مورد نظارت و بازدید قرار می‌گیرند .

وی به تعامل خوب این نهاد با بانک‌های استان در زمینه اشتغال‌زایی مددجویان اشاره کرد و گفت: با همکاری‌های خوب و سازنده‌ای که بین کمیته امداد و بانک‌ها صورت گرفت 84 درصد برنامه‌های تعهدات بانک‌ها در زمینه اشتغال زایی نیازمندان این نهاد در 12 ماهه سال 96 محقق شد .

مدیرعامل بانک تجارت استان ایلام نیز در این دیدار گفت: تلاش ما این است که نیازمندان و مددجویان این استان بیشترین سهم را در زمینه دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی داشته باشند .

روح‌الله غلامی با عنوان اینکه تعامل و همکاری خوبی بین بخشه‌ای مختلف بانک تجارت برای ارائه خدمت به مردم وجود دارد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در حوزه خدمت به محرومین حداکثر ظرفیت‌های این بانک به‌کارگیری شود.

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار