استاندار ایلام گفت:گوش فرا دادن به حرف دل مردم وظیفه ی همه ی ما مسئولین است و نباید دیکتاتورانه با خواسته های مردم برخورد شود.
کد خبر: ۵۹۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 27 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام ؛سلیمانی دشتکی در دیدار مردمی در آبدانان اظهار کرد:سخنرانی های متن وار،و طرح آنها و صرف اینکه چند نفر فقط حرف بزنند نتیجه ای در بر نخواهد داشت،  حل مشکلات نیازمند کار کارشناسی و بررسی های تخصصی است.

سلیماتی دشتکی ادامه داد: باید تربیون ها در اختیار جوانان قرار گیرد و از حرف های آنان در راستای پیشبرد اهداف و توسعه استان استفاده شود .

وی بیان داشت : حدود۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزا طی سال جاری به استان اختصاص می یابد .

وی عنوان داشت :اختصاص اعتبار به این شرط امکان پذیر است که نگاه به پروژه ها با کارشناسی انجام شود.

وی افزود: با تلاش مسئولان،همدلی و هماهنگی مناسبی در استان وجود دارد که حاصل آن را می توان به تخصیص اعتبار با بررسی مشکلات حوزه های مختلف ذکر کرد.

 وی ادامه داد: اعتبارات عمرانی اختصاص یافته به پروژه های شهرستان دره شهر جهش قابل توجهی یافته است.

نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس دهم نیز در این دیدار گفت: دره شهر ترکیبی از تنوع مزیت های فرهنگی، قومیتی اقتصادی و اجتماعی است و این منحصر متخص امروز نیست بلکه ریشه در گذشته دارد.

شادمهر کاظم زاده افزود: مردم تلاشگر این منطقه تلفیقی از اتحاد و همدلی است که این امر در دفاع از نظام به خوبی نشان داده شده است.

وی در ادامه افتتاح نیروگاه سد سیمره پایین دست را تهدیدی بزرگی برای کشاورزان این منطقه خواند و ابراز امیدواری کرد: با تصویب بودجه این معضل حل شود.

وی اظهار داشت: در حوزه مطالبات مردمی هر آنچه که نیاز است باید برای رفع مشکلات تلاش کرد که بتوان کشاورزی را از وضعیت سنتی تغییر و به صنعتی تبدیل کرد و در این راستا باید از ثروت آب این منطقه استفاده شود.

کاظم زاده تصریح کرد: استفاده از توانایی های مردم دره شهر در راستای توسعه این شهرستان از دیگر مطالبات مهم مردم است.

وی یادآور شد: شهر تاریخی سیمره نماد تمدن و یک میراث فرهنگی برای این شهرستان  است و رفع مشکلات نیازمند تلاش مسئولان می باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار