رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان اردکان گفت: واژگونی خودروی سمند در 30 کیلومتری جاده اردکان به چوپانان یک کشته و 2 زخمی بر جا گذاشت .
کد خبر: ۵۸۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 26 March 2018

 به گزارش «تابناک یزد»؛ مصطفی نوروزی افزود: در تماس تلفنی با مرکز اطلاعات اورژانس115 اردکان در ساعت 16:23 امروز مبنی بر واژگونی خودرو، یک دستگاه آمبولانس از پایگاه غزال سیاه کوه به صحنه حادثه اعزام شد.
وی اضافه کرد: بنا به گزارش تکنسین‌های اورژانس 115 چوپانان ،این حادثه همراه با آتش سوزی بود که 2 نفر به علت سوختگی زخمی شدند و یک مرد 37 ساله به علت جراحات به سر و سوختگی شدید قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرد.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی اردکان تصریح کرد: 2 نفر مصدوم با اقدامات اولیه و ثابت سازی کامل به بیمارستان ضیائی اردکان انتقال داده شدند.
همچنین پنجشنبه شب هفته گذشته با واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در 117 کیلومتری محور اردکان به چوپانان(حوزه استحفاطی شهرستان نائین) ، 2 نفر کشته و پنج تن زخمی شدند. 
به گفته نوروزی چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه غزال سیاهکوه، اردکان و پایگاه چوپانان(نائین) به صحنه حادثه اعزام شد که 2 نفر از سرنشینان خودرو به علت جراحت شدید به سر، قبل از رسیدن آمبولانس فوت کردند و زخمی ها هم به بیمارستان ضیائی اردکان انتقال یافتند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار