بهمن خسروانی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۵۴ اکیپ امداد نوروزی بصورت مستمر در جاده‌ها جهت خدمات رسانی به مسافرین نوروزی آمادگی کامل را دارند.
کد خبر: ۵۸۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 26 March 2018

بهمن خسروانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با توجه به فرا رسیدن ایام مبارک نوروز و افزایش تردد و جابجاییمسافرین در استان، کلیه راه‌ها و محور‌ها با هدف ارتقای رفاه حال مسافرین و کاربران جاده‌ای تجهیز شد.

وی خاطر نشان کرد:۳۵ راهدارخانه و مرکز اداره در سطح استان جهت اسکان موقت و اقامه نماز مسافرین آماده هستند که تعداد ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات و بیش از ۴۵۰راهدار آمادگی کامل جهت ارایه خدمات را دارند.

خسروانی  اظهار داشت:با بکار گیری دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در رعایت سرعت مجاز از سوی رانندگان و کاهش خطرات و تصادفات ناشی از این امر امسال ۲۸ دوربیندر محور‌های سراسر استان، به ویژه در راه‌های اصلی و مقاطع حساس جهت کنترل سرعت خودرو‌ها فعال و آماده بهره گیری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد:ارتقا و نگهداری ۱۲۸ کیلومتر سیستم روشنایی راه‌های استان و احیای ۳ مقطع حساس شامل دو دستگاه تونل و گردنهچهارزبر، آشکارسازی دماغه‌ها در ۳۵ نقطه استان ونصب ۵ کیلومتر حفاظ‌های بتنی از جمله اقدامات صورت گرفته این اداره کل می‌باشد.

وی ابراز داشت:اجرای ۱۸۰ کیلومتر خط کشی سطح راه‌های استان، نصب ۲ هزار و ۵۵۰ عدد علائم ایمنی، شستشوی ۶۰ هزار عدد علائم در طول تمام راه‌ها بعد از هر مرحلهبارندگی، ارتقاء و نگهداری ۸۴۲ دستگاه سیستم چراغ چشمک زن، نصب ۱۶۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی و ۸۵ تخته بنر آموزشی و ارتقای فرهنگ رانندگی در جاده‌ها از دیگر اقدامات وتجهیزات جاده‌ای است که انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار