مدیرکل ورزش وجوانان
با رایزنی‌های به عمل آمده با مسئولان امر امسال میزان اعتبارات در نظر گرفته شده در بخش ملی 5 میلیارد و 800 میلیون تومان است.
کد خبر: ۵۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 06 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،بهروز حیدرزاده امروز باتوجه به افزایش اعتبارات ورزشی درسال جاری اظهار داشت: با رایزنی‌های به عمل آمده با مسئولان امر امسال میزان اعتبارات در نظر گرفته شده در بخش ملی 5 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: این درحالی است که سال گذشته مجموع اعتبارات ملی استان ایلام در بخش پروژه‌های عمرانی تنها یک میلیارد و 230 میلیون تومان بوده است که این میزان افزایش در سنوات گذشته بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: طی روزهای و هفته‌های گذشته در سفرهای متعدد به تهران تمام توان خود را صرف تحقق این میزان اعتبار به پروژه‌های ورزشی استان ایلام کرده که با حمایت مدیران ارشد وزارتخانه این مهم محقق شده است.

این مسئول اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته سعی می‌شود پروژه‌های ورزشی ناتمام و مهم در استان ایلام تکمیل شود که اولویت اول تکمیل ورزشگاه شهدای چوار خواهد بود.

حیدرزاده تصریح کرد: پس از آن پروژه‌های دیگری مانند سالن ورزشی چم کبود آبدانان، گنبد پیرمحمد، سالن ورزشی سیروان، سالن تیراندازی ایلام و ... تمیل و حداکثر ظرف پایان امسال مورد بهره‌برداری ورزشکاران استان ایلام قرار خواهند گرفت.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: افزون بر این، دو پروژه مهم ورزشی نیز از محل این اعتبار شروع به کار خواهد کرد که شامل مجتمع ورزشی بانوان و خوابگاه ورزشی است که از نیازهای اساسی ورزشکاران استان ایلام است.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف توسعه ورزش استان ایلام در بخش‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای ورزشی به عنوان یک اولویت کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نشده است.

این مسئول اضافه کرد: استان ایلام یکی از مناطق در حال توسعه بوده که توجه به زیرساخت‌های ورزشی آن یکی از نیازها و مطالبات به حق مردم و جوانان و ورزشکاران این دیار است و این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی در دستور کار قرار گرفته است.

حیدرزاده تصریح کرد: اختصاص و انشاءالله تخصیص 100 درصدی این میزان اعتبار عمرانی در بخش ملی تحول بزرگی در در حوزه سرانه فضای ورزشی استان ایلام پدید خواهد آورد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار