استاندار اردبیل گفت: با راه‌اندازی بزرگترین مجموعه و برند گردشگری مشگین‌شهر شاهد ورود هزاران گردشگر بعد از عید فطر در سطح استان اردبیل و شهرستان مشگین‌شهر خواهیم بود.
کد خبر: ۵۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 06 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی خدمات سفر در مشگین‌شهر اظهار داشت: در یک شرایط استثنایی توسعه صنعت گردشگری روبه‌رو هستیم که به سهولت می‌توانیم با جذب میلیون‌ها گردشگر فرصت اشتغال و تحول اقتصادی را در این استان با تقویت حوزه‌های مرتبط فراهم آوریم.

وی افزود: دانش پل معلق مشگین‌شهر دستاورد متخصصان ایرانی است و به عنوان بزرگترین پل معلق خاورمیانه غرور گردشگری استان اردبیل است، که باید در کنار بهره‌مندی از جذابیت‌های این پل در زمینه جذب گردشگر از قابلیت‌های آثار تاریخی مشگین‌شهر نیز غافل نشد.

رئیس ستاد خدمات سفر استان اردبیل یادآور شد: با راه‌اندازی بزرگترین مجموعه و برند گردشگری مشگین‌شهر شاهد ورود هزاران گردشگر بعد از عید فطر در سطح استان اردبیل و شهرستان مشگین‌شهر خواهیم بود، که در سال اخیر راه‌اندازی این پل باعث غرور گردشگری در سطح استان اردبیل شده است.

خدابخش با توجه به بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و اینکه سرمایه‌گذاران باید اقتصاد مملکت را بگردانند، بیان کرد: خوشبختانه در دو سال اخیر با همدلی و همزبانی دولت و ملت شاهد ورود جمع کثیری از سرمایه‌گذاران در بخش‌های عمران و گردشگری هستیم که با حمایت‌های دولت و مسئولان در زمینه ارائه زیر ساخت‌های مورد نیاز به سرمایه‌گذاران تحولات چشمگیری در جذب سرمایه‌گذار اتفاق افتاده است.

این مسئول ستاد ساماندهی خدمات سفر استان را برای پذیرایی اصولی از مسافران فراخواند و گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته استان اردبیل میزبان هزاران مسافر در ایام تعطیل خواهد بود و ارائه خدمات سفر به مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی باید با تمام نیرو برای ارائه سرویس به مسافران از آمادگی لازم برخوردار باشند.

وی استان اردبیل را یکی از استان‌های مهم در زمینه جذابیت‌های گردشگری و اکوتوریسم در کشور دانست و افزود: امید می‌رود این استان با بهره‌مندی از آثار تاریخی گرانبها همچون بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، بقعه شیخ حیدر در مشگین‌شهر، انواع مناظر بکر و دیدنی در دامنه سبلان و منابع عظیم آب‌های گرم معدنی و پل معلق در آینده‌ای نزدیک به عنوان استانی با رتبه برتر گردشگری در کشور مطرح شود.

رئیس شورای اداری استان عنوان کرد: در زمینه ارائه خدمات به مسافران باید توجه به سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ خودروها، اقامتگاه‌های موقتی، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، نظارت بر قیمت کالاها، نصب تابلوهای هشداردهنده در جاده‌های بین شهری، اسکان پایگاه‌های هلال احمر در جاده‌ها و آمبولانس و خدمات اورژانسی و رسیدگی و نظارت بر بهداشت آب‌های گرم معدنی در اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان باشد.

خدابخش در پایان سخنان خود ارائه خدمات بهتر به مسافران را در تبلیغ گردشگری استان مهم خواند و گفت: با کسب رضایت‌مندی مسافران از خدمات سفر شاهد تداوم مراجعه مسافران و تبلیغ موثر در زمینه گردشگری منطقه خواهیم شد که با موفقیت در زمینه جذب توریست باعث رشد اقتصادی و بهبود معیشتی مردم استان خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار