نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان مالیاتی باید روند کار خود را بازنگری و تغییر دهند چرا که این اعمال فشارها فعالان اقتصادی را نگران کرده است.
کد خبر: ۵۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 05 July 2015
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده به عنوان سرداران جبهه دیپلماسی مورد تایید رهبر معظم انقلاب هستند و ما نیز باید از فرمایشات رهبری اطاعت کنیم.
به گزارش ایرنا، امیر خجسته افزود: اگر همه با وحدت و اتحاد در راه تحقق منویات رهبری عمل کردیم، آنگاه کشور در مسیر سعادت به اهداف خود دست خواهد یافت.

وی ادامه داد: دشمنان با تحریمهای نادعادلانه خود صدها میلیارد دلار و سی تن طلا از دارایی ایران را بلوک کرده اند که اگر مذاکرات به نتیجه رسید و این داراییها آزاد شد در کشور برای ایجاد اشتغال و توسعه زیرساخت ها هزینه خواهد شد.

خجسته تصریح کرد: اگر مذاکرات به نتیجه ای نرسد باز ما ضرر نکرده ایم و بحث سیاستهای اقتصاد مقاومتی را عملی خواهیم کرد.

نماینده همدان و فامنین با بیان اینکه صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای ایران به همه دنیا ثابت شده است تصریح کرد: از افتخارات کشور ما این است که حتی قدمی از اهداف هسته ای خود عقب نکشیده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: تحریم و هشت سال جنگ تحمیلی که ربطی به انرژی هسته ای نداشت اما دشمنان این اقدامات را به خاطر ایستادگی ایران در برابر زیاده خواهیهای آنها به کشورمان تحمیل کردند.

این نماینده مجلس در بخشی از سخنان خود گفت: گرفتن مالیات طبق ضوابط و بر پایه درآمد ها کار پسندیده ای است اما مسوولان سازمان دارایی نباید بیش از حد مردم را تحت فشار قرار دهند.

وی تصریح کرد: مسوولان مالیاتی باید روند کار خود را بازنگری و تغییر دهند چرا که این اعمال فشارها فعالان اقتصادی را نگران کرده است.

خجسته در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مجلس با قوت در حال شناسایی مفسدان اقتصادی است، اضافه کرد: به عنوان رییس کمیته تحقیق و تفحص مجلس اعلام می کنم که اجازه نمی دهیم کسی به مال مردم دست درازی کند و در این راستا نیز تعدادی را شناسایی و به محاکم قضایی معرفی کرده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ایجاد اشتغال بیشترین مطالبه مردم است اضافه کرد: با رایزنیهای انجام شده پتروشیمی هگمتانه تا شش ماه آینده بهره برداری خواهد شد که این واحد اقتصادی می تواند برای دو هزار نفر در استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کند.

وی از افتتاح آزاد راه همدان در مرداد سال جاری خبر داد و افزود: سه هزار و 400 هزار تن ریل از سایر مناطق کشور برای راه آهن همدان تامین و با اعتبار 9 هزار میلیارد ریالی کار این راه آهن به اتمام خواهد رسید.

نماینده همدان و فامنین عنوان کرد: بیمارستان فوق تخصص قلب فرشچیان نیز پس از ماه مبارک رمضان بهره برداری خواهد شد و برنامه ریزیهای لازم برای توسعه فرودگاه استان در حال انجام است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار