مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از برگزاری دوره‌های آموزشی خدمات سفر خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 26 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده از برگزاری دوره‌های آموزشی خدمات سفر خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام به اهمیت هماهنگی بین دستگاه‌های عضو ستاد برای پیشبرد امور، آمادگی کامل تمام کمیته‌ها را برای خدمات‌رسانی به گردشگران ورودی به استان خواستار و همچنین براعلام کلیه فعالیت های نوروزی از سوی دستگاههای اجرایی  تاکید کرد.

وی تصریح کرد : با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز پاکسازی کلیه محوطه های تاریخی و بهسازی تابلوهای معرفی آثار و نصب آنها  و همچنین طبق انعقاد قرارداد تا  15 اسفند ماه کلیه اقلام تبلیغاتی شامل کتابچه‌ها، بروشور، نقشه راهنمای گردشگری ، به روزرسانی  بیلبوردها و ...  صورت می‌پذیرد .

مدیر کل میراث فرهنگی ایلام با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی خدمات سفر در دستگاه‌های عضو ستاد گفت : با هماهنگی‌های صورت گرفته در اماکن تاریخی کلیه خدمات اینترنتی به ویژه در اماکن پرتردد نصب می‌شود.

شنبه زاده با تأکید بر ایجاد نوروزگاه‌ها در ایلام و دیگر شهرستان‌ها اضافه کرد : با توجه به اینکه قلعه میر غلام هاشمی در شهرستان دره‌شهر و چشمه‌های آبگرم در شهرستان دهلران به بخش خصوصی واگذار شده‌اند آمادگی خود را جهت اجرای برنامه های فرهنگی در این اماکن اعلام کرده‌اند.

این مسؤول گفت : از کلیه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد و فرمانداران انتظار می رود در خصوص هر چه بهتر برگزار کردن نوروزگاه در ایلام و دیگر شهرستان‌ها جهت جذب گردشگران همکاری و حمایت بیشتری صورت گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی ایلام گفت :  همکاری و حمایت جهت فضاسازی و نصب بنرها و دیگر خدمات  توسط شهرداری و اسکان گردشگران و مسافران نوروزی توسط آموزش و پرورش ایلام انتظار می‌‌رود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار