امام جمعه مهریز گفت: از برنامه های مهم معنوی و اخلاقی که نقش موثری در سازندگی مردم و به خصوص جوانان دارد، مراسم معنوی اعتکاف است که باید از فرصت آن برای جذب و ساماندهی جوانان با برنامه ریزی درست و مورد نیاز اقدام کرد.
کد خبر: ۵۶۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ 15 February 2018

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اعتکاف شهرستان افزود: برنامه های مخصوص جوانان شرکت کننده در اعتکاف باید جذاب، پرمحتوا و بر حسب نیاز آنها و با هدف خودسازی و بصیرت افزایی انجام شود.
وی ادامه داد: داشتن وحدت رویه در انجام برنامه ها در سایه همدلی و همکاری بخش های مختلف و همراهی و حمایت خیران و مسوولان نیز باید مدنظر دست اندرکاران اعتکاف قرار گیرد و بتوان بنحو شایسته ای از آنها استفاده کرد.
همچنین رئیس شورای اعتکاف شهرستان مهریز اظهار کرد: سال گذشته این مراسم معنوی با حضور هزار و 618 نفر برگزار شد که از این تعداد هزار و 110 نفر خواهران و بقیه برادران بودند.
ولی دهقان افزود: پارسال مراسم اعتکاف در 18 باب مسجد در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز برگزار شد که حدود 60 درصد معتکفان دانش آموزان و جوانان بودند.
وی تصریح کرد: امسال در حوزه شهری ، مسجد جامع ولی عصر (عج) به عنوان محل اعتکاف متمرکز برادران و همچنین مساجد صاحب الزمان (عج) ، مسجد امام حسین (ع) و همچنین مسجد استهریج به عنوان محل اعتکاف خواهران پیش ببینی شده است.
این مسوول اطهار کرد: در مراسم اعتکاف امسال برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی با حضور استادان و کارشناسان مذهبی انجام می شود که تمهیدات لازم با همکاری اداره تبلیغات اسلامی برای انجام فعالیت های مذهبی صورت می گیرد.
دهقان گفت: مراسم اعتکاف امسال روزهای 11 ، 12 و 13 فروردین ماه سال 1397 بنحو با شکوهی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار