مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: از ۳۹ هزار و ۳۰۳ واحد مسکن مهر استان بوشهر تاکنون ۲۸ هزار و ۷۹۵ واحد آن تکمیل شده که امسال با برنامه‌ریزی انجام شده ۴ هزار ۵۰۰ واحد دیگر تکمیل و به متقاضیان واگذار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 03 July 2015
تابناک بوشهر: فرزاد رستمی با بیان اینکه استان بوشهر در ساخت و سازهای مسکن مهر از استان‌های پیشتاز است اظهار داشت: در اجرای طرح مسکن مهر تاکنون بیش از 70 درصد مسکن‌های مهر سهم استان بوشهر ساخته و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 39 هزار و 303 واحد مسکن مهر دراستان بوشهر طراحی شد گفت: تاکنون 28 هزار و 795 واحد آن افتتاح و تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه بیش از 10 هزار مسکن مهر پیشرفت بین 50 تا 97 درصد دارد بیان کرد: ازاین تعداد مسکن مهر 6هزار و 328 واحدآن در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در حال ساخت است.

رستمی با بیان اینکه از این تعداد مسکن مهر ساخت 285 واحد آن راکد است تصریح کرد: تا پایان سال 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت ساخته و تحویل می‌شود.

وی، با اشاره به ساخت 660 واحد مسکن مهر در شهر بوشهر گفت: این واحدها از نظر ساختمانی تکمیل است و برخی طرح‌های زیرساختی آن دچار مشکل است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه تاسیسات فاضلاب مسکن مهر شهر بوشهر اعتبار لازم نیاز دارد گفت: برای تکمیل 660 واحدی مسکن مهر شهر بوشهر به شش میلیارد تومان اعتبار برای اجرای تاسیسات فاضلاب نیاز است که یک سوم آن وزارت راه و شهرسازی تامین می‌کند.

رستمی، با بیان اینکه پیمانکاران در ساخت مسکن مهر با نرخ‌های قبلی دچار مشکل هستند گفت: اکنون با توجه به رشد تورم ساخت مسکن‌های مهر با نرخ قبلی سبب ضرر پیمانکاران می‌شود.

وی به اجرای خروجی دوم شهر بوشهر پرداخت و بیان کرد: این طرح که 42 کیلومتر تعیین شده اکنون در حال مطالعه است که فاز نخست طرح مطالعاتی آن 85 درصد پیشرفت دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: برای اجرای خروجی دوم بوشهر 250 میلیارد ریال مصوب شده که تاکنون تخصیص نیافته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار