با وجود پایان دهه مبارک فجر
با گذشت یک هفته از اتمام دهه مبارک فجر، خبری از حضور وزیر ورزش و جوانان در استان البرز و افتتاح 5 طرح بزرگ عمرانی – ورزشی در استان البرز نیست.
کد خبر: ۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲ 17 February 2015

به گزارش تابناک – البرز: هر ساله به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ملت ایران در 22 بهمن 57 و ایام الله مبارک فجر، برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
محوریت اکثر این برنامه، افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های کوچک و بزرگ است تا به مناسبت این ایام فرخنده، مردم با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر آشنا شوند.
در همین رابطه رضا گل‌محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در تاریخ هفتم بهمن ماه سال جاری در گفت‌وگو با برخی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد: با تلاش‌های انجام شده در دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوعی در استان البرز طراحی و پیش‌بینی شده است که امیدواریم اجرای این برنامه‌ها، نقش مهمی در توسعه کمی و کیفی ورزش استان و همچنین خدمت به جوانان داشته باشد.
وی تصریح کرد: مهمترین برنامه‌ای که برای این ایام میمون و مبارک پیش‌بینی شده، افتتاح 5 طرح بزرگ عمرانی در حوزه ورزشی است.
این مسئول افزود: طرح‌های فوق با هدف افزایش سرانه ورزشی استان، افزایش امکانات ورزشی در مناطق محروم و روستایی و بالاخره افزایش کمی و کیفی خدمات‌رسانی به نسل جوان اجرا شده است.
گل‌محمدی همان زمان نیز از بیان جزییات این طرح‌ها خودداری کرد و تنها گفته بود: عملیات فیزیکی و اجرایی طرح‌های فوق به پایان رسیده و در تلاش هستیم تا همزمان با ایام الله مبارک فجر، بهره‌برداری از آنها را آغاز کنیم.
وی بیان داشت: برای این منظور از وزیر ورزش و جوانان کشور و معاونان ایشان دعوت شده و در مراسمی که با حضور مدیران ارشد استان البرز و مدیریت وزارت ورزش برگزار می‌شود، بهره‌برداری از 5 طرح بزرگ عمرانی – ورزشی البرز آغاز می‌شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز همچنین وعده داده بود که در این ایام فرخنده بیش از 80 طرح ورزشی و فرهنگی با محوریت جوانان نیز طراحی شده و هر روز بخشی از این طرح‌ها در شهرستان‌های کرج، اشتهارد، ساوجبلاغ، طالقان، فردیس و روستاهای و بخش‌های استان البرز اجرا می‌شود.
این در حالی است که با گذشت یک هفته از اتمام دهه مبارک فجر، خبری از حضور وزیر ورزش و جوانان در استان البرز و افتتاح 5 طرح بزرگ عمرانی – ورزشی در استان البرز نیست.
استان البرز یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور از نظر سرانه فضاهای ورزشی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار