مدیرکل زندان های استان ایلام ؛
مدیرکل زندان های استان ایلام گفت : انقلاب شکوهمند و ارزشمند اسلامی، ثمره خون شهداست و ما در این دوره از زمان باید آرمان های مقدسی را که برای پایداری آنها ، با جانفشانی ها و ایثارهای ماندگاری ارج نمایم .
کد خبر: ۵۶۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱ 05 February 2018

 جشن بزرگ  سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  با حضور مسئولین و کارکنان زندان های ایلام و خانواده هایشان برگزار شد

به گزارش تابناک ایلام ؛  عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های استان ایلام در حاشیه جشن بزرگ دهه فجر اظهار کرد  : حمایت مردم از نظام اسلامی دستاوردهای فراوانی را برای کشور به همراه دارد و بدون تردید حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، موجب تقویت پایه ها و ارزش های انقلاب اسلامی خواهد شد.

 


وی افزود: صیانت از دستاوردهای انقلاب و حرکت هدفمندانه در راستای اهداف نظام و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بهترین روش برای پاسداشت خون شهدا است.


مدیرکل زندان های استان ایلام در ادامه به سختی های شغل زندانبانی اشاره کرد و از زحمات سنگربانان اصلاح و تربیت در اجرای زندانبانی اسلامی تقدیر کرد،.

کشوری خطاب به خانواده های کارکنان بیان  داشت: صبر و بردباری و تحمل سختی های شغل همسرانتان، دست یارای ما در اقدامات تأمینی و تربیتی است و با فراهم ساختن محیطی آرام و بدون استرس، انگیزه مضاعف و زمینه خدمتی متعهدانه را مهیا می سازید.

این جشن شکوهمند با اجرای برنامه های شاد و متنوع از جمله نمایش های طنز گروه تئاتر صدا و سیمای استان، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهداء جوایز به برندگان ، اجرای هنرمندان استانی و دیگر برنامه های شاد و متنوع دنبال شد.

مراسم مذکور با اجرای برنامه های مفرح برای کارکنان و بخصوص فرزندان آنان ، و دکلمه ای حماسی و انقلابی از نوجوان امیرعلی محمدی پایان پذیرفت.

 

لازم به ذکر است از دیگر برنامه هایی که در سطح زندان های استان به منظور بزرگداشت دهه مبارک فجر در حال برگزاری است می توان به  محافل انس با قرآن کریم، مسابقات فرهنگی و هنری در بین کلیه گروه های هدف، اجرای مسابقات ورزشی در رشته های مختلف برای کلیه گروه های هدف، تبلیغات محیطی و رسانه ای، قرائت دسته جمعی زیارت عاشورا، غبارروبی مزار شهدای گمنام، پیاده روی کارکنان تا مزار شهدای گمنام، جُنگ های شادی در بین زندانیان، سخنرانی و نشست های سیاسی و بصیریتی در خصوص انقلاب اسلامی و… اشاره کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار