استاندار یزد گفت: یکی از استان‌های بر‌تر کشور در حوزه علوم و فناوری هستیم.
کد خبر: ۵۶۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 05 February 2018

محمود زمانی قمی ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار زیادی داشته که باید این دستاورد‌ها برای نسل جوان تبیین شود. 

وی به برخی از دستاوردهای انقلاب در استان یزد اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر استان یزد از ظرفیت‌های بسیار زیادی در توسعه کشور برخوردار است که باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود. 

استاندار یزد خاطرنشان کرد: یزد یکی از استان‌های بر‌تر کشور در حوزه علوم و فناوری است و این استان موفق شده در طول 24 سال گذشته به رتبه نخست کنکور در کشور دست پیدا کند. 

زمانی‌قمی با بیان اینکه این ظرفیت بسیار بزرگی است و باید از آن استفاده بهتر و بیشتری انجام شود، عنوان کرد: یزد در زمینه‌های دانش بنیان هم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. 

وی مشکل آب را موضوع اصلی استان یزد دانست و ادامه داد: باید در این زمینه فکری شود که بتوان آب مورد نیاز استان را از راه‌های ممکن تامین کرد و مشکلات موجود را برطرف کرد. 

زمانی قمی افزود: برای تامین آب مورد نیاز استان یزد هیچ راه ممکنی را کنار نمی‌گذاریم و نسبت به بررسی و امکان سنجی تمام راه‌های ممکن اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. 

استاندار یزد تصریح کرد: در بحث رفع مشکل کم آبی و خشکسالی استان یزد موضوع مدیریت منابع موجود آب در استان یزد هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید همانگونه که به تامین آب توجه می‌شود، نسبت به مدیریت آن هم توجه لازم را داشته باشیم. 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار