نماینده ولی فقیه در استان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: یکی از سیاست های راهبردی مقام معظم رهبری از ابتدای انقلاب تاکنون حمایت از دولت ها بوده و در طول 40 سال گذشته همواره وجود داشته است.
کد خبر: ۵۵۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 30 January 2018

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: یکی از سیاست های راهبردی مقام معظم رهبری از ابتدای انقلاب تاکنون حمایت از دولت ها بوده و در طول 40 سال گذشته همواره وجود داشته است.

 

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در دیدار با معاونان استاندار ایلام افزود: نمایندگان مقام معظم رهبری در استان ها نیز این سیاست را در تبعیت از رهبری در گذشته، حال و آینده نیز خواهند داشت.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مجموعه ای همدل و عمود این خیمه مقام معظم رهبری است، ادامه داد: تمام ملت ایران و دستگاه های مختلف سیاسی، امنیتی، نظامی و غیره باید با تعامل و تفاهم در این مجموعه باشند.


وی اظهار کرد: بی شک وحدت و تعامل در کشور عامل مهم بازدارنده در برابر توطئه های دشمنان بوده چراکه مخالفان ایران اسلامی از انسحام این ملت هراس دارند.


امام جمعه ایلام گفت: در طول 40 سال گذشته در سایه وحدت و انسجام بین ملت و مسوولان اقدام های بزرگی انجام گرفته و دهه فجر انقلاب بهترین فرصت برای بیان این دستاوردها است.


وی با تاکید بر اینکه نباید خدمات دولت ها نادیده گرفته شود گفت: تضعیف دولت از منظر مقام معظم رهبری حرام بوده و باید مقابل جریان های خارجی که می خواهند دولت را ناکارآمد جلوه دهند، گرفت.


امام جمعه ایلام در ادامه با تقدیر از استاندار ایلام گفت: دغدغه اصلی ایشان تفاهم و مسائل اقتصادی بوده چراکه استان دارای ظرفیت های زیادی برای توسعه است.


حجت الاسلام لطفی گفت: اقتصاد مقاومتی به عنوان شعار راهبردی برای مقابله با تحریم ها باید عملیاتی شده تا زمینه پیشرفت و توسعه اقتصادی هرچه بیشتر جامعه فراهم شود.


کاهش نرخ بیکاری در استان با ایجاد فرصت های شغلی، ضرورت ایجاد همدلی بین مردم و مسوولان برای حفظ اعتماد عمومی، فراهم شدن زمینه سرمایه گذاری خارجی در استان، مطالعه طرح راه آهن ایلام، اولویت تکمیل طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، توسعه صنعت کشاورزی و نفت و گاز، تقویت زیر ساخت مرزهای جدید چنگوله و چیلات، استفاده بهینه از آبهای استان، رصد آسیب های اجتماعی و تقویت زیرساختهای اربعین از عمده مطالبی بود که سه معاون عمرانی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی و امور هماهنگی اقتصادی در این دیدار ارایه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار