مدیر بهزیستی دره‌شهر عنوان کرد
حسین نورعلیونددر نشست با فرماندهان و مسئولان انتظامی شهرستان دره‌شهر اظهار داشت: نیروی انتظامی پیشقراول مقابله با قاچاق مواد مخدر و معضل اعتیاد در شهرستان دره‌شهر است.
کد خبر: ۵۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 01 July 2015

به گزارش تابناک ایلام ، حسین نورعلیوند صبح امروز در نشست با فرماندهان و مسئولان انتظامی شهرستان دره‌شهر اظهار داشت: نیروی انتظامی پیشقراول مقابله با قاچاق مواد مخدر و معضل اعتیاد در شهرستان دره‌شهر است.

مدیر بهزیستی شهرستان دره‌شهر گفت: نیروی انتظامی با انجام اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه در مقابله با موادمخدر از بسیاری نهادهای دولتی پیشی گرفته است.
وی ادامه داد: پلیس طی سال‌های اخیر با ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و تقویت مددکاری اجتماعی در کلانتری‌ها اقدامات مناسبی را برای مقابله با اعتیاد پیش گرفته است.
وی با اعلام آمادگی بهزیستی برای ارتقای سطح کمی و کیفی همکاری با نیروی انتظامی ادامه داد: مقابله با اعتیاد نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها در این زمینه است.
فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر نیز در این دیدار گفت: بخش اعظم فعالیت‌های اجتماعی و پیشگیرانه پلیس و بهزیستی در مسیر مقابله با اعتیاد پیوند ناگسستنی دارد.
جهانگیر زارعی با اشاره به عملکرد خوب دوایر مددکاری در کلانتری‌های شهرستان دره‌شهر افزود: دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی پلیس در این شهرستان با ارائه مشاوره‌های رایگان به آسیب دیدگان از موادمخدر موفقیت‌های چشمگیری را در زمینه سازش پرونده‌های قضایی به دست آورده است


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار