چهارمین جلسه آموزشی صیانت از حقوق شهروندی با محوریت اخلاق مداری و قانونمداری باحضور بانوان تاکسیران در واحد آموزشی سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 27 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی تاکسیرانی کرمانشاه، در این جلسه که با هماهنگی و همکاری دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه برگزار شد، ابتدا حیدری مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، پیام و توصیه دادستان عمومی و انقلاب دادگستری در خصوص اهمیت جایگاه بانوان تاکسیران در امر حمل ونقل عمومی و تأثیر آن بر احساس امنیت و آرامش خاطر بانوان مسافر و خانواده‌ها را قرائت نمود.

وی سپس طی سخنانی بر صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی، در راستای بالا بردن ضریب امنیت عمومی و صیانت از حقوق شهروندان تأکید کرد و گفت: آموزشی سودمند است که برمبنای اصول درست اخلاقی بوده و تاثیرگذاری بر رفتار داشته باشد.

حیدری با بیان اینکه یکی مهمترین سرمایه‌های حیاتی هر کشور، سرمایه اجتماعی است که توسط یک فرایند تدریجی به وجود می‌آید، افزود: فراگیری مهارت‌های فردی و اجتماعی از جمله راه‌های افزایش سرمایه اجتماعی است و باید در این راه با جدیت گام برداریم و فعالیت هایمان را در این جهت برنامه ریزی کنیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار