مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ؛
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام گفت:با توجه به اینکه ۸ یادمان ملی و ۲۹ یادمان شهدای گمنام دفاع مقدس در استان وجود دارد، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر از یادمان های استان بازدید کرده اند.
کد خبر: ۵۵۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 27 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدرضا شرفبیانی اظهار داشت: با توجه به اینکه ۸ یادمان ملی و ۲۹ یادمان شهدای گمنام  دفاع مقدس در استان وجود دارد، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر از یادمان های استان بازدید کرده اند.

وی اضافه کرد: مهمترین برنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تکمیل زیرساخت های مناطق یادمانی استان است و بیشترین آمار بازدید از یادمان های دفاع مقدس در استان مربوط به یادمان شهدای شرهانی دهلران است.

شرفبیانی گریزی به ‌اعتبارات اختصاص یافته برای تکمیل زیرساخت های این یادمان ها زد و گفت: اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال برای زیرساخت های یادمان های دفاع مقدس در ایلام نیاز است که از این میزان تاکنون ۱۴ میلیارد ریال آن محقق شده است.

وی با بیان این که یادمان شهید چاغروند دهلران نیز یکی از یادمان های است که باید زیرساخت های آن تکمیل شود، افزود: ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تکمیل این یادمان تخصیص داده شده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام همچنین از اجرای مرحله اول مرکز فرهنگ دفاع مقدس در شهر ایلام خبر داد و گفت: ایجاد نمایشگاه و نصب نمادهای دفاع مقدس در این مرکز فرهنگی از برنامه های بنیاد تا قبل از دهه مبارک فجر است.

وی از رونمایی از شناسنامه سرداران شهید و فرماندهان جنگ استان با همکاری اداره کل ثبت احوال استان در ایام دهه فجر خبر داد./م

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار