مردم شهر مورموری در شرایطی به استقبال تابستان رفتند که ضعف ولتاژ برق ساکنان این منطقه را با مشکلاتی مواجه کرده بود.
کد خبر: ۵۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 01 July 2015
مردم شهر مورموری در شرایطی به استقبال تابستان رفتند که ضعف ولتاژ برق ساکنان این منطقه را با مشکلاتی مواجه کرده بود.
ولتاژ برق در مورموری آنقدر ضعیف است که کولرهای گازی با وجود داشتن ترانزهای دست ساز که مردم با قیمت گزاف تهیه کرده اند باز هم جوابگو نیست و بعضی ها که از کولرهای آبی استفاده می کنند نیز وضعیتی به مراتب بد تر از این دارند.
مسئله ضعف ولتاژ برق مورموری که بصورت لاک پشتی از سوی مسئولین ، پیگیری می شد در نهایت با پیگیری رسانه ها و مسئولین به پایان رسید.
 " مجید عسکری " فرماندار آبدانان در بازدید از این طرح اظهار کرد: خط انتقال برق از آبدانان به مورموری به طول 45 کیلومتر در سه فاز  چهار سال پیش کلنگ زنی شد و خوشبختانه با همت مسئولین این پروژه به طور آزمایشی راه اندازی شده است.
عسکری اظهار کرد: بخش کلات به علت بعد مسافت و فرسودگی شبکه انتقال برق دچار افت ولتاژ شدید برق بود که این امر مشکلات زیادی برای ساکنین منطقه ایجاد کرده بود که الحمدالله با افتتاح این پروژه مشکل ضعف ولتاژ برق مرتفع گردید .
وی افزود :برای این خط انتقال به طول 45کیلومتر مبلغ 50میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است ودر اینده نزدیک با حضور استاندار محترم این پروژه به طور رسمی افتتاح خواهد گردید .
"مسعود کاکا " مدیر برق شهرستان آبدانان در گفتگو با آبدانان خبر ، گفت: اصلاح شبکه برق بخش کلات مورموری به دلیل وجود معارضان در مسیر خط انتقال با مشکلاتی مواجه بود که با تلاش مسوولان شهرستان خوشبختانه این معضل برطرف شد.
وی بیان کرد: کار تست آزمایشی این شبکه در حال انجام است و ان شاالله به زودی ظرف روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.
کاکا گفت: با بهره برداری از طرح اصلاح شبکه برق مورموری، مشکل مردم این منطقه گرمسیری برای دراز مدت برطرف می شود.

آبدانان خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار