شنیده ها حاکیست؛
شنیده ها حاکیست که سیر روند اداری واقدامات زیرپوستی انجام گرفته گویای این است که محسن ملکشاهی بعنوان مدیرکل بهزیستی استان ایلام منصوب شده است .
کد خبر: ۵۵۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴ 23 January 2018

شنیده ها حاکیست که سیر روند اداری واقدامات زیرپوستی انجام گرفته گویای این است که محسن ملکشاهی بعنوان مدیرکل بهزیستی استان ایلام منصوب شده است .

به گزارش تابناک ایلام ، روز گذشته این رسانه از تغییر مدیرکل بهزیستی استان ایلام خبر داد و نوشت که قیصربیگی تلاش زیادی را برای واگذاری صندلی مدیریت این اداره کل به معاون خود نموده است .

گویا تلاش های مدیر فعلی به نتیجه رسیده وآقای محسن ملکشاهی معاون پشتیبانی ومنابع انسانی این اداره کل بعنوان مدیرکل جدید این اداره کل انتخاب و مراحل انتصاب وی نیز به مراحل  پایانی  نزدیک شده است.

شایان ذکر است دو گزینه(زهرا همتی و محسن ملکشاهی ) جهت تصدی این مسئولیت به بهزیستی کشور معرفی شده اند ،تا لحظه مخابره این خبر و با استناد به اطلاعات واصله از یک منبع موثق ،تلاشهاوحمایت  مدیرکل فعلی درراستای مدیر شدن ملکشاهی به نتیجه رسیده وایشان مصاحبه را نیز انجام داده اند .بنابراین باید گفت چنانچه مشکلی در ادامه مسیر این انتصاب بروز نکند در روزهای آتی شاهد مراسم معارفه  مدیرکل جدید بهزیستی استان خواهیم بود.

از سویی با توجه به حمایت سیاسیون همراه دولت از گزینه غیر از وی و تلاشهای آنان برای جلوگیری از این انتصاب ،باید منتظر ماند ودید که آیااین جریان  توان تاثیر گذاری بر روی این تصمیم را دارد یا خیر ؟ البته با توجه به مسبوق به سابق بودن این اتفاق که پیش تر در انتصاب معاون عمرانی استانداری به وقوع پیوست ،نمی توان این احتمال را نادیده گرفت .

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
با سلام خدمت مدير مسئول سايت وزين تابناك
و سپاس از دغدغه حضرتعالي به جهت رفع مشكلات مردم جا دارد بفرمايد منابع اين اخبار موثق كه باعث اعتماد افكار عمومي نسبت به شما گشته چيست و كيست ؟
با تشكر مجدد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
مگه مدیریت بهزیستی موروثی است که مدیر برای خودش جایگزین معرفی کند !!!!!ای کاش گزینه ای خارج ازبهزیستی معرفی میشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار