به گفته دبیر هیئت قایقرانی همدان آرزو حکیمی در بخش بانوان و یاسین قمری در بخش آقایان به همراه تیم ملی به مسابقات جهانی پرتغال اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۵۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 01 July 2015
دبیر هیئت قایقرانی همدان گفت: آرزو حکیمی در بخش بانوان و یاسین قمری در بخش آقایان به همراه تیم ملی به مسابقات جهانی پرتغال اعزام خواهند شد.

به گزارش فارس، مهدی صمدی با اشاره به درخشش قایقرانان همدانی در مسابقات،‌ اظهار کرد: ورزشکاران فعال در این رشته با هدایت مربیان خوب استان عناوین متعددی را از حضور در رقابت‌های مختلف کسب کردند و همین موفقیت‌ها زمینه‌ساز ورود قایقرانان به اردو‌های مختلف تیم ملی شد.

وی با بیان اینکه قایقرانان همدانی با وجود امکانات محدود افتخارات بسیاری در قایقرانی استان رقم زدند، گفت: این هیئت همچون سایر هیئت‌های ورزشی با کمبود بودجه مواجه شده و این در حالی است که هزینه تأمین امکانات مورد نیاز این رشته ورزشی بسیار سنگین است.

دبیر هیئت قایقرانی همدان ادامه داد: قایقرانان همدانی با تلاش، پشتکار و انگیزه بالا برای پیشرفت قایقرانی استان و معرفی همدان به عنوان یکی از پایگاه‌های قوی قایقرانی در کشور در رقابت‌ها حاضر می‌شوند.

وی به قایقرانان دعوت شده به اردو‌های مختلف تیم ملی اشاره کرد و بیان داشت: 11 قایقران همدانی در اردو‌های تیم ملی حضور دارند که پنج قایقران از بخش بانوان و 6 نفر نیز از بخش آقایان هستند.

صمدی خاطر‌نشان کرد: پنج قایقران دعوت شده در ماده کایاک و کانو فعال هستند و 6 ورزشکار دیگر در ماده روئینگ به اردو دعوت شدند.
وی با بیان اینکه دو ملی‌پوش همدانی، تیم ملی زیر 23 سال را در مسابقات جهانی پرتغال همراهی می‌کنند، ابراز داشت: آرزو حکیمی در بخش بانوان و یاسین قمری در بخش آقایان به همراه تیم ملی به این مسابقات اعزام خواهند شد.

دبیر هیئت قایقرانی همدان افزود: محمد ولدی‌اطهر و دانیال آقا‌بزرگی نیز به عنوان نفرات ذخیره تیم ملی زیر 23 سال اعزامی به رقابت‌های جهانی حضور دارند که احتمال اعزام این نفرات نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی آب‌های آرام جوانان و زیر 23 سال نیز از دهم تیرماه در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد،‌ گفت: 10 قایقران به این اردو دعوت شده‌اند که از استان همدان نیز یاسین قمری در بخش کانو جوانان به این اردو دعوت شده است.

صمدی یادآور شد: اردوی تیم ملی آب‌های آرام جوانان و زیر 23 سال تا 29 تیر ماه ادامه دارد و عرفان کرمی مربیگری کانو کانادایی را در این مرحله از اردو برعهده دارد.

وی به مربیان فعال در استان اشاره کرد و بیان داشت: قایقرانان استان در دو بخش آقایان و بانوان تمرینات خود را در سد اکباتان، استخر کوثر و سالن بدنسازی زیر نظر سه مربی خانم و دو مربی آقا پیگیری می‌کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار