مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم گفت: سند تفکیکی یکهزار و 779 هکتار از زمین های شهرک های صنعتی قم تا پایان سال گذشته، اخذ شده است.
کد خبر: ۵۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۴ 01 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی قم، امیرهوشنگ طیبی نژاد در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی استان، افزود: تا پایان سال 92 بیش از 776 هکتار از زمینهای شهرک ها و نواحی صنعتی قم دارای اسناد تفکیکی بود که این آمار تا پایان سال گذشته، رشد 230 درصدی را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: شرکت شهرکهای صنعتی قم در سال 93 پس از دریافت اسناد ثبتی تک برگی شهرکهای صنعتی ثامن الائمه(ع) قنوات و الغدیر توانست اسناد تفکیکی این شهرکها را نیز دریافت کند.

وی افزود: شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) قنوات با 140 هکتار شامل حدود 350 قطعه صنعتی و شهرک صنعتی الغدیر با 864 هکتار شامل حدود یک هزار قطعه صنعتی می باشد.

طیبی نژاد خاطرنشان کرد: در گذشته بعد از تحویل زمین به شرکت شهرکها و استقرار واحدهای صنعتی و مشخص شدن تعداد واحدها نسبت به دریافت اسناد تفکیکی و صدور سند تک برگی به متقاضیان اقدام می شد که این امر مشکلاتی را بوجود آورده بود.

وی گفت: با تلاشهای صورت گرفته بدنبال آن هستیم تا بلافاصله بعد از استقرار و به بهره برداری رسیدن واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی قم و طی تشریفات قانونی سند تک برگی را در اختیار تولید کنندگان قرار دهیم.

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، محمودآباد، سلفچگان، چاپ و نشر، قنوات، الغدیر نمونه کشوری و شهرک صنعتی تخصصی ICT می باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار