به منظور پیش‌گیری از سوءاستفاده‌های احتمالی
پایان دی‌ماه آخرین مهلت فعال‌سازی اتوماسیون اداری است و از این پس با حذف پرونده‌های فیزیکی، هیچ یک از شهروندان نباید فیش عوارض خود را به صورت دستی پرداخت نماید.
کد خبر: ۵۴۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 06 January 2018
به گزارش تابناک البرز، قرار است با هدف پیشگیری از سواستفاده های احتمالی، عملیات محاسبه و دریافت عوارض به صورت اتوماسیون اداری انجام شود. به گفته شهردار کرج، هیچ گونه عملیات محاسبه و دریافت عوارض به صورت دستی نباید انجام شود، تکمیل و راه اندازی اتوماسیون اداری را به منظور پیش‌گیری از سوءاستفاده‌های احتمالی خواند. نصیری با اشاره به اینکه همه پرونده‌های فیزیکی باید حذف شوند، اطلاع‌رسانی کافی و مناسب به شهروندان در این خصوص را مورد تاکید قرار داد. وی، افزود: پایان دی‌ماه آخرین مهلت فعال‌سازی اتوماسیون اداری است و از این پس با حذف پرونده‌های فیزیکی، هیچ یک از شهروندان نباید فیش عوارض خود را به صورت دستی پرداخت نماید. به گفته این مسئول، پس از تاریخ اعلام شده، تمامی فیش‌های عوارض باید به صورت چاپی و دارای مهر و امضا باشند. نصیری خاطر نشان کرد: فعال کردن اتوماسیون اداری، با ارتقای سلامت کاری، اعتماد شهروندان به مجموعه مدیریت شهری را افزایش می دهد. این مسئول، غنی و اصولی بودن آرشیو الکترونیکی اتوماسیون را نیز مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید برای پرونده های موجود در بایگانی چاره ای اندیشیده شود که یکی از پیشنهادات ما بازگرداندن پرونده ها به صاحبان آنهاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار