رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از توقیف محموله قاچاق 3 میلیارد ریالی در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸ 16 February 2015

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از توقیف محموله قاچاق 3 میلیارد ریالی در استان خبر داد.

رضا زارعی  در گفت‌وگو با  فارس  گفت: ماموران پلیس آگاهی استان پس از متوقف کردن کامیون حامل کالای قاچاق در یکی از راه‌های مواصلاتی این شهر، در بازرسی از آن 30 هزار و 81 ثوب البسه خارجی به ارزش سه میلیارد ریال کشف کردند.

وی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند از شهرهای مرزی غرب کشور مقادیر زیادی کالای قاچاق از نوع پوشاک را با یک دستگاه کامیون از طریق راه‌های مواصلاتی استان همدان به شهرهای مرکزی کشور و تهران انتقال دهند، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی صحت و سقم خبر محرز شد و با اعزام اکیپ گشت در محور فیروزان به نهاوند و کنترل تردد خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو کامیون ایسوزو مشاهده و طی عملیات پلیسی متوقف شد.

وی ادامه داد: پس از توقیف خودرو در بازرسی دقیق بار کامیون مشخص شد در زیر کارتن‌ها مقادیر زیادی پوشاک خارجی جاسازی شده است.

زارعی تصریح کرد: در این راستا راننده دستگیر و به همراه کامیون به دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاوند انتقال داده شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از تخلیه کامیون، 30 هزار و 81 ثوب پوشاک خارجی به ارزش بالغ بر سه میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان در پایان گفت: راننده خودرو به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار