رئیس سازمان شیلات کشور گفت: باید از ظرفیت گردشگری در البرز در راستای عرضه تولیدات شیلات بهره گرفت.
کد خبر: ۵۴۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 27 December 2017

به گزارش تابناک : حسن صالحی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و بازدید از مرکز پرورش و تکثیر ماهی که ظهر چهارشنبه برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری ستاد تسهیل در واحدهای تولیدی اقدام مثبتی در جهت رفع موانع تولید است، اظهار کرد: امروز کشور برای اشتغال نیاز به اجرای این دسته از پروژه های تولیدی دارد.

وی با اشاره به اینکه البرز از حیث تولید ماهی در کشور از جایگاه خوبی برخوردار است و این مرکز نخستین مجموعه تولیدکننده قزل آلا در کشور است، افزود: سیاست وزارت جهاد کشاورزی علی رغم وجود تمام مشکلات در ابعاد مختلف نیل به سمت زنجیره های تولیدی است.

صالحی با بیان اینکه امکان فروش محصولات در واحدهای تولیدی مختلف پایداری این بخش را بیشتر می کند، تصریح کرد: استان البرز با توجه به بستر و ظرفیتی که در بخش گردشگری دارد می تواند در حوزه احداث رستوران های شیلاتی و مراکز عرضه آبزیان و تولیدات شیلات وارد عمل شود.

رئیس سازمان شیلات کشور تصریح کرد: کارخانه تولید قفس ماهی واقع در  شهرستان اشتهارد نیز یکی دیگر از ظرفیت های البرز محسوب می شود باید به این نکته نیز اشاره کرد که طرح آبزی پروری از طرح های اقتصاد مقاومتی است که باید در راستای این امر گام برداشت.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار