مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان گفت: در هر 20 کيلومتر از مساحت جاده‌اي استان يزد يک دوربين ثبت تخلف سرعت نصب و راه‌انداري شده است
کد خبر: ۵۴۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 25 December 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛ مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد با اشاره به ضرورت ترويج فرهنگ رانندگي قانونمند، گفت: در هر 20 کيلومتر از مساحت جاده‌اي استان يزد يک دوربين ثبت تخلف سرعت نصب و راه‌انداري شده است.

صادقيان ثبت سرعت 140 تا 150 کيلومتر در ساعت براي ماشين‌هاي معمولي را يکي از بزرگترين معضلات فرهنگ رانندگي در استان يزد دانست و بيان کرد: در صورت وجود عريض‌ترين جاده‌ها هم سرعت 150 کيلومتر براي هيچ وسيله نقليه‌اي قابل کنترل نيست.

محسن صادقيان تصادفات جاده‌اي را يکي از دغدغه‌هاي اصلي و مهم اداره کل راهداري استان يزد دانست و بيان کرد: آمار کشته‌هاي جاده‌اي کشور از تعداد 23 هزار کشته، سال 95 به 16 هزار کشته کاهش يافته است.

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان با اشاره به اين‌که روزانه 900 نفر در جاده‌هاي برون و درون شهري کشور مسدوم مي‌شوند، افزود: آمار کشته‌هاي جاده‌اي استان يزد در سال 1390، 236 نفر بوده که در سال گذشته اين آمار به هر دو روز يک نفرکشته کاهش يافته است.

 

 

/صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار