ایسنا: اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید امروز با حضور تولید کنندگان آثار رسیده به این دوره از جشنواره و مسئولان استانی و شهرستان در یزد آغاز شد.
کد خبر: ۵۴۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 24 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید امروز شنبه دوم دیماه 96 با حضور هنرمندان و مسئولان شهرستانی و استانی به همراه اکران نمایش ویژه و برگزاری نشست تخصصی در سینما تک یزد آغاز به کار کرد.

اکران آثار برگزیده در این دوره از جشنواره ملی از یکشنبه سوم تا پنجم دیماه با حضور تولید کنندگان آثار انجام می‌شوند .

در اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید جمعاً 694 اثر به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 131 اثر مربوط به بانوان و 563 اثر توسط آقایان تولید شده است.

استان تهران با 242 اثر بالاترین میزان آمار ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را به نام خود ثبت کرده  و پس از آن، استان یزد با 81 اثر، اصفهان با 48 اثر و گیلان با 43 اثر به ترتیب بیشترین آثار را به خود اختصاص دادند .

با انجام داوری‌های صورت گرفته، 10 اثر مستند، 13 اثر داستانی، 16 اثر تلویزیونی و پنج اثر غیر حرفه‌ای و مردمی توانستند به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کنند .

مراسم اختتامیه با حضور مسئولان استان سه شنبه پنجم دیماه و با تجلیل از نفرات برگزیده برگزار این  دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه امید رسما به کار خود پایان می‌دهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار