معاون فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تکمیل فاز اول پروژه منطقه ویژه قصرشیرین تا سال 1398 در صورت تامین اعتبار خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 23 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،واحد امیری، با اشاره به شروع فاز اول منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین از سال 1394، گفت: این منطقه وسعتی بیش از هزار هکتار دارد و تاکنون برای 300 هکتار آن نقشه طراحی شده است.

وی افزود: فاز اول این پروژه نیز به مساحت 76 هکتار از سال 1394 شروع شده و اقداماتی از جمله ایجاد شبکه معابر، خیابان کشی، ایجاد شبکه روشنایی و پیاده رو سازی در آن انجام شده است.

امیری اعتبار صرف شده در این پروژه را شش میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: برای تکمیل فاز اول آن به هفت تا هشت میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

معاون فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: در صورت تامین این اعتبار فاز اول منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین سال 1398 به بهره برداری می رسد.

امیری تصریح کرد: برای تکمیل زیرساخت های عمرانی 300 هکتار از این منطقه نیز به 75 میلیارد تومان اعتبار بر اساس پیش بینی‌های اولیه نیاز است.

وی افزود: این اعتبارات صرف ایجاد زیرساخت های عمرانی از جمله ایجاد شبکه لوله کشی آب و نیز شبکه برق معابر و خیابان کشی می شود.

امیری تصریح کرد: در صورت تامین این میزان اعتبار 300 هکتار از پروژه سال 1400 تکمیل و به بهره برداری رسیده و آماده واگذاری است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار