مسؤول مجموعه جهادی مهررسانان گفت: دفاتر مزین به تصاویر شهدای مدافع حرم با همکاری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بین دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده توزیع شد.
کد خبر: ۵۳۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 13 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،سردار محمد‌رضا رفیعی‌جیرفتی ، از طراحی تصاویر شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه روی جلد دفتر دانش‌آموزان خبر داد.

مسؤول مجموعه جهادی مهررسانان با اشاره به طراحی و تولید دفاتر مشق در گروه فرهنگی و هنری قرارگاه جهاد اجتماعی مهررسانان، گفت: یکی از گروه‌های زیر مجموعه این قرارگاه گروه فرهنگی و هنری است که در یک حرکت جهادی اقدام به طراحی و تولید نوشت‌افزار و کوله‌پشتی مزین به تصاویر شهدای دفاع مقدس و حرم کرده است.

وی تصریح کرد: محصولات متنوعی از لوازم‌التحریر با نشان و تصاویر با شکل شخصیت‌های کارتون‌های غربی، دیگر کارکترها و قهرمانان خیالی و پوشالی در بازار به چشم می‌خورد، جبهه ما با غرب در حال حاضر ابعاد گسترده‌ای دارد از مواجهه در عرصه سیاست و اقتصاد گرفته تا مواجهه با محصولات فرهنگی و هنری این ابعاد را در بر می‌گیرد و سالها است که به تهاجم به فرهنگ‌های غیرغربی برخاسته و طی فرایندی نرم مخاطبان را به مصرف کالاهای مختلف در عرصه‌های تغذیه، پوشش و ده‌ها موضوع دیگر عادت می‌دهد تا بتواند ذهن‌ها را تسخیر کند.

رفیعی‌جیرفتی افزود: در این بین حوزه لوازم‌التحریر یکی از عرصه‌هایی است که این تقابل به نحوی ملموس در آن دیده می‌شود با توجه به اینکه لوازم‌التحریر یکی از عوامل مهم در شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان است مجموعه مهررسانان هشداره‌های کارشناسان فرهنگی درباره تاثیرات استفاده از نوشت‌افزار منقش به تصاویر غربی و تاثیرات آن بر اندیشه کودکان و نوجوانان را جدی گرفته و از مردادماه سال‌جاری اتفاق ملی خوبی شروع شد و گروه فرهنگی هنری زیرمجموعه مهررسانان اقدام به طراحی، تولید و توزیع هزاران نسخه دفتر مشق، یادداشت و کیف مدرسه با مضامین اسلامی تصاویر اسطوره‌ها و الگوهای ایرانی کرده است.

این مسؤول تاکید کرد: بهترین بزرگداشت شهدای مدافع حرم به مناسبت برچیده شدن بساط داعشیان ظالم این است که تصاویر این بزرگواران را روی دفاتر ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان و دفترهای مخصوص فرهنگیان، خبرنگاران، اساتید و کوله‌پشتی و کیف مدرسه چاپ کردیم، یک پیام را هم منتقل کنیم علاقمندی به کشور و دفاع این کشور توام و گره‌خورده با خدمت به مردم و خدمت به کسانی که استانداردهای پایینی در زندگی دارند.

وی افزود: در مرحله سوم دفاتر مشق، دفترهای یادداشت و قالب جدیدتری از لوازم دانش‌آموزان مانند کوله‌پشتی و کیف را با همراهی سپاه حضرت نبی‌ اکرم(ص) استان کرمانشاه طراحی و تولید کردیم و با همکاری آموزش و پرورش و توسط اعضای سازمان بسیج ادارات سپاه نبی اکرم‌(ص) و جهادگران گمنام قرارگاه جهادی مهررسانان بین دانش‌آموزان زلزله‌زده کرمانشاه توزیع شده و استقبال چنان زیاد بود که از پاسخگویی مجموعه خارج شده است.

رفیعی‌جیرفتی در پایان،گفت: رسالتی که بر دوش مهررسانان است بزرگ است ما تلاشمان را می‌کنیم و اگر مسؤولان یاریگر ما باشند سرعتمان قطعا در خدمات‌رسانی به اقشار فرهنگی بالاتر می‌رود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار