در بازگشت از مراسم عروسی؛
بامداد امروز به علت سقوط خودرو به کانال آب در مسیر جعفرآباد - پارس آباد متاسفانه 4 نفر جان باختند.
کد خبر: ۵۲۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 25 November 2017

به گزارش تابناک اردبیل، بامداد شنبه در اثر سقوط خودروی پیکان به داخل کانال آب در جعفر‌آباد بیله‌سوار متاسفانه چهار نفرجان خود را از دست دادند.

کشته‌شدگان این حادثه که سرنشینان خودرو پیکان بودند یک‌زن به همراه دو کودک و یک مرد که نتوانستند خود را به بیرون از آب بکشند در کانال آب غرق شده و در دم جان باختند.

گفته می‌شود دونفر دیگر نیز که سرنشین این خودروی پیکان بودند موفق شدند پس از سقوط خودرو خود را به بیرون از آب بکشند که پس از حضور نیروهای امدادی در بیمارستان بستری شدند.

سیدحجت فتاحی رئیس پلیس راه استان اردبیل اظهار داشت: ساعت 1:30 بامداد تصادفی در دو کیلومتری بعد از جعفرآباد به سمت پارس‌آباد در پل عزیز کندی رخ داد.

وی افزود: در این حادثه یک پیکان در هنگام برگشت از مراسم عروسی که به دلیل عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه سواری پژو که در مسیر اصلی حرکت می‌کرد برخورد کرده و علی‌رغم این که شدت تصادف آن چنان بالا نبود ولی متاسفانه بعد از تصادف پیکان در پل عزیز کندی داخل کانال آب افتاده و در اثر خفگی چهار نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل بیان کرد: راننده مرد و سرنشین ردیف جلو که یک خانم بود جان خود را نجات دادند ولی متاسفانه چهار نفر سرنشین اعم از پیرمرد و پیرزن و دو دختر 7 ساله و 10 ساله به دلیل خفگی جان خود را از دست دادند.

فتاحی بیان کرد: طبق بررسی کارشناسان دلیل اصلی تصادف عدم رعایت حق تقدم پیکان، رعایت نکردن سرعت مطمئنه پژو و لغزندگی زمین به دلیل بارش بوده است که انتظار ما از رانندگان این است که برای جلوگیری از چنین حوادثی تمامی موارد راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار