این روزها انتشار عکسی از محمدرضا مروارید استاندار پیشین ایلام در کنار سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات در فضای مجازی وشبکه های اجتماعی واکنشهای متعددی را در پی داشته است.
کد خبر: ۵۲۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰ 21 November 2017
تابناک ایلام ::این روزها انتشار عکسی از محمدرضا مروارید استاندار پیشین ایلام در کنار سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات در فضای مجازی وشبکه های اجتماعی واکنشهای متعددی را در پی داشته است.
 
برخی زمان این دیدار را مدتها پیش عنوان کرده واز اساس چنین دیداری را رد می کنند ،برخی نیز به دیدار صورت گرفته  صحه گذاشته و آن را بی ربط با واگذاری مناصب مدیریتی ندانسته یا بهتر بگوییم ،تلاش مروارید برای بقا در قدرت قلمداد کرده اند.
 
اما شنیده ها از یک منبع موثق ،به صورت تلویحی بر هر دو اظهار نظر صورت گرفته خط بطلان کشیده وتایید می کند که محمدرضا مروارید در هفته های گذشته با رییس دولت اصلاحات دیداری داشته واین دیدار نه درراستای بقا در قدرت ،بلکه برای تشکر از سیدمحمد خاتمی صورت گرفته است .
 
براساس شنیده ها ،اخیرا سید محمد خاتمی ،در جمعی با انتقاد از رویکرد دولت در تغییر استانداران گفته است " جابجایی برخی از استانداران نظیر محمد رضا مروارید اشتباه بوده است "
 
زمانیکه این اظهار نظر خاتمی به گوش مروارید رسیده است ،وی نیز بمنظور قدردانی از خاتمی بخاطر اظهار لطف رییس دولت اصلاحات به ایشان ، به دیدار وی رفته وبصورت حضوری از مواضعشان در قبال جابجایی ها ،خاصه اسم بردن از شخص " محمدرضا مروارید " قدردانی نموده است .
 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمدط رحیمی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
جناب مهندس مروارید منتسب به خانواده بزرگ و معزز مروارید که جز اینکه پدر بزرگوار ایشان جزو پیشقراولان نهضت اسلامی و انقلاب بودند عموی ایشان نیز یکی از شخصیت های برجسته و از علمای با نفوذ حوزه علمیه مشهد بودند که به همین خاطر مورد تفقد و حمایت بزرگان بوده و هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
واقعا متأسفم.
نظر رهبری رو دریابید به کی ابراز لطف می کنید؟!
سران فتنه اصلش همین خاتمیه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار