کد خبر: ۵۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 24 June 2015
 هفته چهارم بیست و ششمین دوره لیگ جهانی والیبال در سال ۲۰۱۵ در دسته اول و هفته پنجم مسابقات در دسته دوم و هفته دوم دسته سوم پایان یافت. این رقابت ها با حضور ۲۸ تیم از جمله ایران در سه گروه برگزار می شود.

به گزارش تابناک یزد، نتایج ادامه این هفته از رقابت ها در دسته های اول و دوم و سوم به شرح زیر است :
دسته اول :
هفته چهارم:

گروه یک:
ایتالیا 0 - 3 برزیل
در گروه یک تیم برزیل با 18 امتیاز در صدر قرار دارد و مجوز صعود به مرحله فینال را کسب کرد.تیم های صربستان با 14 ، ایتالیا با 13 و استرالیا با 3 امتیاز دوم تا چهارم هستند.

گروه دو:
- در گروه دو تیم آمریکا با 17 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های لهستان با 16 و ایران با 13 و روسیه با 2 امتیاز در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.
تیم ایران در هفته پنجم رقابت ها جمعه 5 و یکشنبه 7 تیر از ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران میزبان لهستان خواهد بود.
از گروه های الف و ب دو تیم برتر صعود می کنند و اگر تیم برزیل - میزبان مرحله نهایی - در گروه الف یکی از دو تیم برتر شود ، از این گروه سه تیم صعود می کنند.

دسته دوم:
گروه یک:
هفته پنجم:
آرژانتین 3 - 0 بلغارستان
در این گروه کانادا با 22 امتیاز در صدر است و تیم های بلغارستان با 12 ، آرژانتین با 13 و کوبا با 7 امتیاز در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

گروه دو:
هفته چهارم:
ژاپن 3 - 0 کره جنوبی
تیم فرانسه با 24 امتیاز در صدر جای دارد و تیم های ژاپن با 13 ، کره جنوبی با 7 و چک با 4 امتیاز دوم تا چهارم هستند.

گروه سه:
هفته ششم :
در این گروه تیم بلژیک با 19 امتیاز در صدر است و تیم های هلند با 17 ، فنلاند با 8 و پرتغال با 4 امتیاز دوم تا چهارم هستند.
بلغارستان میزبان مرحله نهایی خواهد بود.از این گروه تیم های برتر هر زیر گروه به مرحله نهایی صعود می کنند و از بلغارستان در زیر گروه یک صدرنشین شود ، تیم دوم این گروه نیز صعود می کند.

دسته سوم:
هفته دوم:

گروه یک در استانبول ترکیه:
تونس 3 - 1 پورتوریکو
ترکیه 1 - 3 مونته نگرو
مونته نگرو با 16 امتیاز به دور نهایی راه یافت و تیم های ترکیه با 13 ، پورتوریکو با 4 و تونس با 3 امتیاز دوم تا چهارم شدند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

گروه دو در سالونیکی یونان:
مکزیک - اسلواکی
چین - یونان
چین با 14 امتیاز مجوز صعود گرفت و تیم های یونان با 11 و اسلواکی با 10 و مکزیک با یک امتیاز در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند.تیم اسلواکی به سبب میزبانی دور نهایی صعود کرد.

گروه سه در قاهره مصر:
قزاقستان - ونزوئلا
مصر - اسپانیا
مصر با 16 امتیاز به مرحله فینال راه یافت و تیم های اسپانیا با 14 ، قزاقستان و ونزوئلا با 3 امتیاز در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند و حذف شدند.
مرحله نهایی این دسته در اسلواکی برگزار خواهد شد و تیم های مونته نگرو ، چین و مصر - قهرمان گروه های سه گانه به این مرحله راه یافتند.
مرحله فینال دسته 3 - 4 ژوئیه در براتیسلاوا:
چین - مونته نگرو
اسلواکی - مصر
امسال سومین حضور تیم والیبال ایران در لیگ جهانی است.تیم ایران در سال 2013 در رده نهم و سال 2014 در رده چهارم این رقابت ها قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار