رییس شورای شهرایلام
شهر ایلام با مسائل مختلفی روبه‌رو است و همین علت سبب شد که ما به انتخاب شهردار جدید مبادرت ورزیم و به زودی منتقدان با مشاهده عملکرد خوب شهردار به ما احسنت خواهند گفت.
کد خبر: ۵۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵ 24 June 2015

حسین جوکار باتوجه به تغییر شهردارایلام اظهار داشت: شهر ایلام با مسائل مختلفی روبه‌رو است و همین علت سبب شد که ما به انتخاب شهردار جدید مبادرت ورزیم و به زودی منتقدان با مشاهده عملکرد خوب شهردار به ما احسنت خواهند گفت.

رئیس شورای شهر ایلام گفت: عمده مشکلات شهردار در شرایط کنونی را می‌توان به مسائل ترافیکی، محدودیت منابع درآمدی شهرداری جهت انجام امورات عمرانی و .... اشاره کرد که برای رفع این مشکلات برنامه‌های بسیار خوبی برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات ترافیکی و کاستن از این مسئله برنامه‌های مختلفی در دست است رفع ترافیک خیابان‌های خیام، بلوار امام، انتقال مشاغل مزاحم از قبیل فروشندگان اتومبیل 24 متری و بنگاه‌داران به بیرون شهر، احداث پارکینگ طبقاتی در محل ساختمان کنونی اداره کل ورزش و جوانان استان، پیاده روسازی خیابان طالقانی برای امسال در دست اقدام قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: راه‌اندازی فرهنگ سرای ارغوان، مرمت تپه شاهد، تجهیز و فراهم سازی امکانات فرهنگی در بوستان‌های ایلام جهت ایجاد روحیه نشاط از برنامه‌های سال جاری در حوزه فرهنگی است.

جوکار تصریح کرد: اصلاح ساختار سازمانی و منابع انسانی شهرداری و ارتقاء معیشت کارکنان، تهیه فضای اداری مناسب و خلاصی شورا از اجاره نشینی از اهم برنامه‌ها در حوزه اداری و مالی است.

رئیس شورای شهر ایلام گفت: در سال گذشته بیشتر شاهد تقابل شورا و شهردار بودیم اما امسال همه متعهد به همدلی و همزبانی بوده و امسال به این نام شناخته و معرفی شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار