مدیر عامل امور شعب بانک ملی و رییس کمیسیون بانک های استان گفت: زائران هیچ مشکلی از نظر تامین پول و نقدینگی در مرز مهران ندارند و با تمهیدات اندیشیده شده وجه مورد نیاز در دستگاه های خودپرداز جانمایی شده است.
کد خبر: ۵۲۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 06 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛علی اشرف یوسفی اظهار کرد: با توجه به استقرار دستگاه های خود پرداز در مسیر تردد زائران و همچنین تجمیع پول در مهران و ایلام از سوی بانک ها با وجود تردد بالای زائران هیچ گونه مشکلی خوشبختانه تاکنون در این زمینه مواجه نشده است.
 
وی از فعالیت شبانه روزی بانک ها و شعب آنها در مسیر تردد زوار از راههای منتهی به مهران خبر داد و افزود: همچنین موکب های پذیرایی از زوار توسط بانک های مختلف در مهران برپا شده و به زائران خدمات رسانی می کند.
 
یوسفی گفت: اکنون شعب سیار بیشتر بانک ها و موسسات مالی استان در مهران و مسیر تردد زائران استقرار دارد و بیش از 40 دستگاه خودپرداز شبانه روزی در خدمت زائران و ارائه خدمات بانکی به آنها است.
 
 یوسفی از دیگر خدمات ارائه شده توسط بانک های عامل استان را توزیع غذا میان زائران تاکید کرد: در هر وعده بیش از 2 هزار پرس غذای گرم در بین زوار توزیع می شوند و همچنین برخی از بانک ها نیز با تهیه اقلام فرهنگی به پذیرایی از زائران می پردازند.
 
وی ابراز امیدواری کرد که مردم ایلام همچون سالهای گذشته در میزبانی از این زائران حسینی (ع) سربلند باشند و به خوبی شایستگی خود برای پذیرایی از زائران حسینی را نشان دهند.
 
 مرز بین المللی مهران در فاصله 95 کیلومتری مرکز ایلام واقع است و به دلیل برخورداری از امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مبادی پرتردد زوار به عتبات عالیات است.
 
هر سال در ایام اربعین حسینی نزدیک به 2 میلیون نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین از مرز رسمی و بین المللی مهران راهی عراق می شوند.
 
انتظار می رود در اربعین امسال شمار ورودی و خروجی زائران سوگوار ایرانی و غیر ایرانی برای شرکت در آیین راهپیمایی اربعین از راه مرز مهران به حدود 2.5 میلیون نفر برسد.
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار