رییس اداره آموزش و پرورش بابلسر
در این موزه گونه های خوب جانوری که در نوع خود بسیار منحصر به فرد است موجود بوده که امیدواریم با این حرکت دانش آموزان زیادی از سراسر کشور جهت آشنایی بیشتر از این ظرفیتها به این شهرستان سفر کنند.
کد خبر: ۵۱۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱ 01 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، 40 نفر از دانش آموزان این شهرستان با استقبال از این طرح ، از ظرفیتهای این شهرستان بازدید کردند.
 برگزاری اولین تور رایگان بابلسرگردی در این شهرستان
 
به گزارش خبرنگار ما ، رییس اداره آموزش و پرورش بابلسر گفت : این اولین تور رایگانی بود که به میزبانی و ایده آژانس هواپیمایی نیکوپرواز بابلسر و با همکاری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و اداره آموزش و پرورش بابلسر برگزار شد .
 
وی افزود : هدف از برگزاری این تور شناخت دانش آموزان از ظرفیتهای گردشگری توریستی موجود در این شهرستان و آشنایی با اماکن زیارتی و سیاحتی همچون آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم و بازدید از موزه حیات وحش و بازدید ازدریا با اتوبوس دریایی خواهد بود .
 
احمدرضا مهاجری نژاد با بیان اینکه این برنامه بمناسبت 8 آبان روز نوجوان برگزار شد ، تصریح کرد : این موضوع باعث میشود تا در جلساتی که با حضور مسئولین و دانش آموزان داریم در رابطه با نواقصی که در حوزه شهری و زیرساختهای آن داریم ، دانش آموزان اظهارنظر نموده تا به گوش مسئولین رسیده و نسبت به حل مشکلات موجود اقدام اساسی و گامهای بلندی را بردارند.
 
 رییس اداره آموزش و پرورش بابلسر با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف ما معرفی موزه حیات وحش بود که این ظرفیت جزو موزه های برتر و نادر کشور می باشد اشاره کرد و گفت : در این موزه گونه های خوب جانوری که در نوع خود بسیار منحصر به فرد است موجود بوده که امیدواریم با این حرکت دانش آموزان زیادی از سراسر کشور جهت آشنایی بیشتر از این ظرفیتها به این شهرستان سفر کنند.
 
وی افزود : ما در کنار آن معرفی امامزاده ابراهیم که یکی از امامزاده های بنام سطح کشور است را بعنوان جاذبه مذهبی زیارتی و برنامه بازدید از دریا را توسط اتوبوس دریایی بعنوان جاذبه توریستی داشته ایم.
 
احمدرضا مهاجری نژاد با بیان اینکه این تور یک حرکت بسیار خوب و با رویکرد فرهنگی میباشد که قشر نوجوان ما بیشتر با این ظرفیتهای توریستی و فرهنگی و داخل شهری در حوزه های مختلف آشنا میشوند گفت : ظرفیتهای خوبی در این شهرستان وجود دارد که امیدواریم اجرای این تور یک فتح بابی بشود تا بتوانیم بخوبی اوقات فراغت دانش آموزان را مدیریت کرده و از ظرفیتهای فرهنگی توریستی این شهرستان نهایت استفاده و بهره وری را داشته باشیم.
 
وی در خاتمه با بیان اینکه خوشبختانه این طرح با استقبال خوب دانش آموزان و اولیای آنها مواجه شده است اشاره کرد و گفت : این برنامه در طول سال تحصیلی و به صورت مستمر و با حضور نوجوانان و جوانان دانش آموز در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار