کد خبر: ۵۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 22 June 2015
معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در صورت انحلال استقلال خوزستان اجازه خروج امتیاز این باشگاه را از استان نمی‌دهیم و از آبی‌پوشان خوزستانی حمایت می‌کنیم.

مظفر علیشایی، درباره شایعه انحلال تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: این موضوع بی اساس است و آن را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: استقلال خوزستام امسال با قدرت بیشتر نسبت به دو سال گذشته در لیگ برتر شرکت می‌کند و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران از این تیم حمایت می‌کنند.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: این اداره کل در صورت انحلال این تیم اجازه خروج امتیاز این باشگاه را از استان نمی‌دهد و از آبی پوشان خوزستانی حمایت می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اداره کل ورزش و جوانان خوزستان می‌تواند مانع از خروج امتیاز تیم‌های خوزستانی از استان شود، گفت: اجازه خروج امتیاز تیم‌ها از استان بستگی به نظر کمیسیون ماده 5 که رئیس آن مدیرکل ورزش و جوانان است، دارد و این اداره کل اجازه انجام این کار را نمی‌دهد.

علیشایی در پاسخ به این پرسش که شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به صورت خصوصی اداره می‌شود و آیا اداره کل ورزش می‌تواند مانع از تصمیم گیری‌های این مجموعه شود، عنوان کرد: در موضوع ورزش سود دهی مطرح نیست و نگاه ادارات و صنایع استان باید اجتماعی باشد. شرکت‌ها و صنایعی که محل سوددهی آنها از خوزستان باشد باید برای موضوعاتی اجتماعی این استان هزینه کنند.

وی تأکید کرد: نباید شرکت‌های صنعتی فعال در خوزستان به دلیل منافع شخصی به ورزش استان ضربه بزنند و باید برای یشرفت خوزستان در زمینه‌های مختلف هزینه کنند چرا که مردم این استان آلودگی‌های این صنایع را تحمل کرده‌اند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان هم گفت: بحث انحلال استقلال خوزستان مطرح نیست اما برای آینده این تیم هنوز تصمیم گیری نشده است.

علی پور کیانی، درباره شایعه انحلال تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: در حال حاضر مشغول تسفیه حساب با بازیکنان فصل گذشته تیم هستیم و از آینده تیم خبر نداریم.

وی با بیان اینکه نباید به شایعه‌ها توجه کرد، گفت: تاکنون برنامه ریزی مدیران برای فعالیت در سال آینده به ما ابلاغ نشده و به همین دلیل تا زمانی که هستیم با قدرت تمام به کارهای خود ادامه می‌دهیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: برای اطلاع یافتن از آینده تیم استقلال خوزستان باید با مدیران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت‌وگو کنید و در این باره اطلاعی ندارم.

وی درباره استعفای فاضل بختیاری، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرد: تاکنون استعفای مدیرعامل پذیرفته نشده و برای آینده تیم برنامه ریزی انجام نشده است.

پورکیانی تصریح کرد: تاکنون بحث انحلال تیم استقلال خوزستان مطرح نبوده و نمی‌دانم این شایعات از چه جایی سرچشمه می‌گیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار