سلمان محمدی درگفتگو با تابناک:
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:هدف ازبرگزاری المپیادهای درون مدرسه‌ای را تقویت حس مسوولیت پذیری دانش آموزان و ایجاد شور و نشاط در آنها عنوان کرد.
کد خبر: ۵۰۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 17 October 2017
سلمان محمدی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:  المپیادهای درون مدرسه‌ای در مناطق گرمسیر استان تا اسفندماه و در مناطق سردسیر تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه پیدا خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد:منتخبین مدارس به مسابقات ناحیه، شهرستان و سپس کشوری اعزام خواهند شد، ضمن اینکه منتخبین مرحله کشوری نیز به مسابقات آسیایی و یا جهانی در صورت برگزاری اعزام می‌شوند.
   
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: المپیاد درون مدرسه‌ای شکل کو چک شده المپیک است که خود دانش آموزان تمامی کارهای مربوط به برگزاری مسابقات را در مدرسه بر عهده خواهند گرفت، به این ترتیب که تعدادی از دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات و تعدادی نیز برگزار کننده مسابقات خواهند شد.

محمدی با بیان اینکه سال گذشته حدود 160 هزار نفر از دانش آموزان استان کرمانشاه در المپیادهای درون مدرسه ای حضور پیدا کردند، اظهار کرد: امسال پیش بینی می‌شود 180 هزار نفر از دانش آموزان استان در المپیادهای درون مدرسه‌ای حضور پیدا کنند.

وی از اجرای طرح حیاط پویا در حیاط مدارس استان خبر داد و افزود: در این طرح با اولویت مدارس ابتدایی، حیاط مدارس با اشکال هندسی آراسته می‌شود تا دانش‌آموزان به ورزش و تحرک ترغیب شوند.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار