سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:
دشمنی مخالفان انقلاب اسلامی تنها منحصر به این حوادث نبوده و آنها از هر فرصتی برای ضربه زدن به ارکان انقلاب اسلامی استفاده کرده‌اند.
کد خبر: ۵۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 21 June 2015

حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور ظهر امروز در نشست اعضای ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر سال 1360 اظهار داشت: انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست منافقین در هفتم تیر سال 1360 بی‌تردید اوج کینه توزی و دشمنی با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که برای همیشه تاریخ در اذهان باقی خواهد ماند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: حادثه هفتم تیر و شهادت مظلومانه یاران انقلاب آگاهی ملت از کینه‌توزی و دشمنی‌های مخالفان نظام اسلامی را افزایش داد.

وی ادامه داد: این رخداد فاجعه‌ای بود که موجودیت نظام را هدف قرار داده بود و باید گفت که حادثه هفتم تیر سال 60 حاصل یک جریان ریشه‌دار کینه توزانه نسبت به بهترین یاران وفادار امام (ره) و تأثیرگذارترین شخصیت‌های انقلاب اسلامی بود.

وی اظهار داشت: این حادثه با هدف براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی توسط ایادی استکبار و نظام سلطه و منافقین به وقوع پیوست و تنها بخشی از هجمه‌های وحشیانه نظام سلطه و استکبار بر ضد ملت ایران محسوب می‌شود.

چراغی‌پور با اشاره به اینکه حوادث زیادی در طول سال‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی در کشور رخ داد گفت: اینگونه رخدادهای ددمنشانه بر ضد ایران اسلامی سبب کسب آگاهی بیشتر مردم نسبت به دشمنان انقلاب، اسلام و مرجعیت شد.

وی افزود: دشمنی مخالفان انقلاب اسلامی تنها منحصر به این حوادث نبوده و آنها از هر فرصتی برای ضربه زدن به ارکان انقلاب اسلامی استفاده کرده‌اند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام بزرگداشت هفتم تیر را فرصت مناسب برای تبیین شخصیت و سیره زندگی شهید مظلوم دکتر بهشتی و یارانش برای نسل جوان و مدیران و مسئولان نظام دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار