رییس کل دادگستری یزد اهم برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضائیه در این استان را اعلام کرد .
کد خبر: ۵۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 20 June 2015
به گزارش تابناک یزد محمد رضا حبیبی گفت: هفته بزرگداشت قوه قضائیه از یکشنبه 31 خرادماه آغاز و تا هفتم تیرماه ادامه دارد .

وی اضافه کرد: در اولین روز از هفته قوه قضائیه در روز یکشنبه 31 خرادماه ماه مصاحبه مطبوعاتی با حضور اصحاب رسانه در این اداره کل برگزار می شود .

وی خاطرنشان کرد: در این مصاحبه ضمن ارائه گزارشات در خصوص عمکلرد یکساله دادگستری استان یزد در خصوص برنامه های امسال تبادل نظر می شود .

رییس کل دادگستری یزد گفت: در روز دوشنبه اول تیرماه نیز دیدار مسوولان قضائیه و مدیران کل با نماینده ولی فقیه محترم ولی فقیه و امام جمعه صورت می گیرد .

حبیبی گفت: در روز سه شنبه دوم تیرماه نیز مراسم کلنگ زنی دادگاه عمومی بخش زارچ از ساعت هشت صبح در محل احداث ساختمان جدید انجام می شود .

وی افزود: در روز چهارشنبه سوم تیرماه دیدار مردمی مسوولان عالی قضایی استان یزد از ساعت هشت صبح در سالن کنفرانس دادگستری شهرستان یزد در خیابان فرخی صورت می گیرد .

این مسوول گفت: در روز پنجشنبه چهارم تیرماه ، همایش سراسری تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی استان یزد ، غبارروبی قبور مطهر شهدا و ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس و شهدای فاجعه هفتم تیر پیش بینی شده است.

حبیبی گفت: در روز جمعه پنجم تیرماه نیز سخنرانی رییس کل دادگستری استان یزد پیش از خطبه های نماز جمعه یزد صورت می گیرد .

وی افزود: همچنین حضور مسوولان قضایی و کارکنان دادگستری و مدیران دستگاه های وابسته به قوه قضاییه در دعای ندبه و سخنرانی یکی از خطبای مرتبط با دستگاه قضایی ساعت 21 پیش بینی شده است .

حبیبی گفت: در روز دوشنبه هشتم تیرماه نیز جلسه عمومی بزرگداشت شهدای هفتم تیر و بزرگداشت هفته قوه قضاییه با حضور وزیر دادگستری از ساعت 21 در مسجد روضه محمدیه برگزار می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار