هردم از این باغ بری می رسد
شنیده ها حاکیست دراین بازار بلبشو ،جریان سومی نیز از میان بخشی از مدیران فعلی و سابق استان سردرآورده و به دنبال این است که ردای استانداری را بر دوش " علی عسگر احمدی " بگذارند.
کد خبر: ۴۹۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 13 September 2017

تابناک ایلام ::ماههاست که فضای سیاسی استان ایلام متاثراز ماندن یا رفتن استاندار کنونی ایلام دوقطبی ودچار التهاب شده است .اتفاقا جریانی که در پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نقش داشته و خود را در هیجان آفزینی وجذب آرای مردم استان به نفع کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان ودر نتیجه پیروزی این جریان سهیم می دانند ،دراین مورد خاص به دو قطب تقسیم شده اند.

یک قطب که تغییرات مدیریتی استان ودر راس آن استاندار فعلی را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به شرایط حاکم برفضای سیاسی استان، کماکان بر خواسته خود مصر، اما  بصورت چراغ خاموش خواسته خود را پیش می برد . بخشی هم که بشدت طرفدار استاندار فعلی استان است وبا تشکیل کمپین های مختلف و انتشار بیانیه های حمایتی ،مروارید را تنها گزینه مطلوب در راس مدیریت اجرایی استان قلمداد می کنند.

هرچند انتشار بیانیه اخیر محمد رضا مروارید در کانال استانداری ایلام در خصوص تغییرات استانداری ایلام ،تاحدودی در کاهش التهابات فضای مجازی وسیاسی استان تاثیر گذار بود ،اما بروز برخی اظهار نظر ها وانتشار گمانه زنی های جدید  ،موید این واقعیت است که بسیاری از سیاسیون و فعالان استان ،کماکان نتوانسته اند به راحتی از صندلی استانداری ایلام چشم برداشته  ودرمسیر آرام سازی فضای جامعه گام بردارند.

تاکنون آنچه که شنیده ایم حول این محور بوده است که استاندار ایلام می رود و افرادی نظیر " حجت اسماعلیی" و یک گزینه دیگر که (باز هم لزومی به طرح نام او دیده نمی شود) بعنوان گزینه های جدی تصدی مقام استانداری ایلام مطرح هستند .یا اینکه استاندار ایلام ابقاء شده ومروارید کماکان بر مسند استانداری ایلام خواهد ماند.حال بماند با طرح نام "اسماعیلی" و رسانه ای شدن او ،چه بر سر ش آمد ،اما حقیقتا گزینه دوم همچنان در صدر گمانه زنی ها برای استاندار شدن ایلام باقیست وآرام آرام در حال سپری نمودن استعلامات قانونی است .

اما شنیده ها حاکیست ؛دراین بازار بلبشو ،جریان سومی نیز از میان بخشی از مدیران فعلی و سابق استان سردرآورده و به دنبال این است که ردای استانداری را بر دوش " علی عسگر احمدی " بیاندازند.

براساس شنیده ها، درپشت سناریوی استاندار شدن " علی عسگر احمدی " مدیر کل اسبق آموزش وپرورش استان واز اعضای فعال جریان اصلاحات ،تعدادی از چهره های برجسته ومطرح جریان اصلاحات استان  وهمچنین برخی از مدیران اسبق آموزش وپرورش قراردارند . از قضا ا،ین تیم تاکنون رایزنی های فشرده ای هم با برخی از مدیران میانی وزارت کشور به عمل آورده وآرام وبی سروصدا بدنبال عملیاتی نمودن طرح خود هستند.البته بعید به نظر می رسد به هدف خود برسند.

جالب اینجاست با استناد به گفته های این فرد مطلع ومورد وثوق ، سناریوی استاندار شدن احمدی ، با محوریت یکی از مدیران کل فعلی استان در حال اجراست ،این درحالیست که این فرد تاکنون بارها حمایت خود را از استاندار فعلی ایلام  اعلام نموده است .

حال باید دید ومنتظر ماند که آیا این چند صدایی ها در اردوگاه اصلاح طلبان و حامیان دولت و عدم شکل گیری اتحاد وانسجام دربین آنان، به انتخاب استاندار غیر بومی که اتفاقا گزینه وزارت کشور عنوان شده منجر خواهد شد یا خیر ؟
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک مطلع
|
United States
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
این مدیر کل فعلی اگر به اسم ش-ش است درسته ایشان واقعا چند زیست هستند و در هر جایی زیست میکند هم خشکی و هم دریا هر جا منفعتش باشد ورود میکند اینجور افراد برای جامعه بسیار خطرناک هستند و هر چه زودتر باید شر این ها کمتر شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار