رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از دستگیری اراذل و اوباش شاخص شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: اقدامات اوباشگرانه اراذل از چشمان پلیس دور نمی ماند.
کد خبر: ۴۹۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 11 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد رستمی" بیان کرد: مرحله دوم طرح سراسري مبارزه با اراذل و اوباش با هماهنگي مقام قضائي در سطح شهر کرمانشاه توسط عوامل این پلیس اجرا شد.

وی افزود: گزارشات مردمی حاکی از اخاذی و مزاحمت دو تن از اراذل شناسنامه دار شهر کرمانشاه بود، لذا با جمع آوري مدارک و ادله لازم و اخذ مجوزهای قضايي، محل سکونت آنان مورد بازرسی قرار گرفت و هر دو متهم دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: تخریب اموال عمومی و خصوصی، اخلال در نظم، سرقت و ايراد ضرب و جرح عمدي از جمله سوابق کیفری متهمان است، لذا جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رستمی تصریح کرد: در اجرای این طرح دو نفر دیگر از اراذل شهر کرمانشاه که اقدام به قدرت نمایی و تخریب اموال یک واحد صنفی کرده بودند، با اقدامات اطلاعاتی شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی افزود: دو تن از اراذل نیز که به اتهام مشارکت در قدرت نمايي با سلاح سرد، اخلال در نظم و تهديد به قتل یکی از شهروندان تحت تعقيب کيفري قرار داشتند، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان نسبت به اقدامات اوباشگرانه برخی مجرمان سابقه دار هشدار داد و گفت: این افراد به صورت مستمر تحت نظارت پلیس قرار دارند و در صورت بروز مشکل برای شهروندان، قاطعانه و قانونی برخورد خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار