فرماندار خلخال گفت: با مدیریت صحیح مصرف آب و جلوگیری از استفاده از اب شرب در مصارف دیگر مشکل کمبود اب آشامیدنی روستاهای کم اب این شهرستان حل می شود.
کد خبر: ۴۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 17 June 2015

 به گزارش ایرنا ،علی نظری در جلسه شورای مدیریت بحراان خلخال افزود: با اندکی رعایت الگوی مصرف آب و اعمال مدیریت بهتر بر نحوه استفاده از آب شرب روستاهای کم اب و نیز استفاده از اب شرب صرفا جهت آشامیدن مشکل کمبود اب آشامیدنی برخی از روستاهای این شهرستان قابل برطرف شدن است.

وی گفت: برغم افزایش بارندگی ها در سال زراعی جاری خشکسالی سال های گذشته تاثیر مستقیمی بر دبی آب های سطحی و چشمه های اب شرب روستاهای این شهرستان گذاشته و هم اکنون تعدادی از روستاهای خلخال با مشکل کمبود اب آشامیدنی مواجه هستند.

نظری با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی پروژه های آبرسانی روستایی خلخال خواستار نظارت شرکت اب و فاضلاب روستایی این شهرستان بر نحوه مصرف اب شرب روستایی و جلوگیری ازمصرف اب شرب در مصارف کشاورزی و غیره شد.

فرماندار خلخال گفت: تا زمان بهره برداری از طرح ها و پروژه های آبرسانی روستایی خلخال آبرسانی به روستاهای کم آب این شهرستان با استفاده از تانکر صورت خواهد گرفت.

خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار