رئیس هیات تیراندازی استان ایلام گفت: آرمینا صادقیان دختر نوجوان ایلامی مدال طلای مسابقات تیراندازی کشور انتخابی تیم ملی در رشته تفنگ بادی را کسب کرد.
کد خبر: ۴۹۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 06 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ کبری غیاثی اظهار کرد: همچنین در این مسابقه ها پگاه عزت پناه در رشته تپانچه و در بخش انفرادی رده سنی نوجوانان مدال برنز را کسب کرد.

وی افزود: همچنین در این مسابقه ها نمایندگان شایسته ایلامی خانم ها حدیث قیطاسی، پگاه عزت پناه و یکتا یعقوبی مقام سوم تیمی در رشته تپانچه را نیز بدست آوردند.

غیاثی یادآور شد: این رقابت ها جهت انتخاب تیم ملی برای اعزام به مسابقات جاکارتا برگزار شد و پگاه عزت پناه و آرمینا صادقیان که در اردوی تیم ملی نیز حضور داشتند بار دیگر به تیم ملی دعودت شدند.

رئیس هیات تیراندازی استان ایلام گفت: این مسابقات با حضور 600 ورزشکار از استان های سراسر کشور در 2 رشته تفنگ و تپانچه بادی 50 متر آزاد در تهران برگزار شد که تیم ایلام موفق به کسب پنج مدال تیمی و انفرادی شد.

غیاثی تاکید کرد: تیراندازان ایلامی در 2 بخش آقایان و بانوان جز افتخارات کشور و استان ایلام و عضو ثابت تیم ملی و اردوها هستند و امیدواریم با توجه ویژه مسئولان و فراهم کردن شرایط مناسب برای پیشرفت آنها شاهد حضور مداوم و کسب افتخارات ملی و بین المللی و جهانی آنها باشیم./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار