کد خبر: ۴۸۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱ 05 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان نزاع خونین تیرماه سال ۹۵ در شهرستان خاش که منجر به فوت ۳ نفر و مجروحیت ۳ فرد دیگر شده بود، در استان یزد خبر داد.
 سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی درگیری مسلحانه در تاریخ  19 تیرماه سال 95 در شهرستان خاش، افرادی مسلح اقدام به تیراندازی به سمت تعدادی از شهروندان کرده و سپس از محل متواری شدند که در این حادثه 3 نفر فوت کرده و 3 فرد دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و پس از تحقیقات گسترده در این زمینه، موفق به شناسایی عاملان این جنایت هولناک که در استان یزد مخفی شده بودند، شدند.

وی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس پس از شناسایی دقیق محل اختفای متهمان در شهرستان یزد پس از اخذ نیابت قضائی به یزد عزیمت و با همکاری ماموران پلیس آگاهی این استان در یک عملیات برنامه‌ریزی شده و غافلگیرانه 7 متهم این پرونده را در منزلی دستگیر کردند.

قنبری خاطرنشان کرد: متهمان پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کردند و انگیزه خود را از این جنایت اختلافات مالی عنوان کردند. متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار