دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور گفت: وزارت ورزش و جوانان در تلاش برای ثبت کونگ فو ایران در سازمانهای جهانی است.
کد خبر: ۴۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 17 June 2015
دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور گفت: وزارت ورزش و جوانان در تلاش برای ثبت کونگ فو ایران در سازمانهای جهانی است.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، محسن محمدباقرزاده رییس هیات کونگو فو استان همدان اظهار کرد: رشته ورزشی 'کونگ فو ووتا' یک رشته ایرانی و ملی است و تمام عزم و همت فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان در راستای ثبت این رشته در سازمان های جهانی است .

وی افزود: کشور ایران در هیچ یک از رشته های ورزشی در اسپورت آکورد عضویت ندارد اما کشورهایی همچون تایلند، چین تایپه، چین و ژاپن که شاید یک دهم ایران قدمت در رشته های ورزشی ندارند در این کنوانسیون عضویت دارند.

نایب رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی اضافه کرد: تا مسابقه ای برگزار نشود یک رشته ورزشی در کشور و جهان شناخته نخواهد شد و خوشبختانه قول مساعدت و حمایت وزیر ورزش و جوانان بر این است که سال آینده در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم تا علاوه بر کسب سکوهای آسیایی قدمی مثبت در راستای نزدیک شدن بر سکوهای جهانی و بین المللی این رشته برداریم.

وی با تاکید براینکه فعالیت ها در هیات باید براساس ضوابط و در چارچوبهای قانونی باشد گفت: حمایت از هیات های استانی از اولویت های کاری مهم این فدراسیون است و لازم است هیات ها نیز تعامل خود با فدراسیون را بیشتر کنند.

وی درباره انتخاب ابراهیم قاسمی به عنوان رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان همدان افزود: از امروز فدراسیون ابراهیم قاسمی را فرد قانونی و اصلح مجمع می داند و انتظار داریم همه اعضا همکاری خوبی با وی داشته باشند.

در پایان این مجمع ابراهیم قاسمی با اختلاف نزدیک و کسب 9 رای از 17 رای ماخوذه برای سومین دوره متوالی در ریاست هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان همدان انتخاب شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار