بخشدار مرکزی كرمانشاه گفت: در دولت تدبیر و امید بیش از 100 روستای بخش مرکزی گازرسانی شده است و 123 روستای دیگر نیز تا پایان سال جاری گازرسانی و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۴۸۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 29 August 2017
به گزارش خبرگزرای تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، بخشدار مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گزارشی در خصوص پروژه های عمرانی اجرا شده در سطح بخش مرکزی طی چهار سال اول دولت تدبیر و امید ارائه و ضمن یادآوری خدمات ارزنده دولت یازدهم، به روستا محور بودن برنامه های دولت تدبیروامید اشاره کرد و افزود: طی چهار سال گذشته اعتباری بالغ بر 116 میلیارد ریال به حساب دهیاری ها و 45 میلیارد ریال به روستاهای فاقد دهیاری اختصاص داده شده که جهت انجام پروژه های عمرانی شامل احداث مسجد و ساختمان دهیاری، آسفالت معابر، شن ریزی و بهسازی معابر، جدول گذاری و دفع آب های سطحی، احداث کانال سنگی و پل و فاضلاب کشی هزینه گردیده است.

وی خاطر نشان کرد:با اشاره به خدمات گازرسانی به روستاها در دولت تدبیر و امید، تا قبل از دولت تدبیر و امید کمتر از 20 روستای بخش مرکزی گازرسانی شده بود این در حالی است که این رقم در دولت تدبیر و امید به بیش از 100 روستا رسیده، همچنین عملیات گازرسانی 123 روستا با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد در حال انجام است که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسند.

 مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با شنیدن مشکلات مردم روستای باباجان، راهکارهایی را جهت بهتر شدن شرایط زندگی در روستاها ارايه نمود.

مهندس خسروانی ضمن تاکید بر حمایت دولت تدبیروامید از پروژه های اشتغال زایی در روستاها، رویکرد دولت را حمایت از کسب و کارهای کوچک در روستاها و رفع فقر و بیکاری عنوان نمود.

گفتنی است در این مراسم که به صورت متمرکز در روستای باباجان برگزار گردید، 45 پروژه عمرانی بخش مرکزی که در 6 ماهه اخیر انجام گرفته بود با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال به صورت همزمان افتتاح، همچنین پروژه جدول گزاری و آسفالت معابر روستای باباجان نیز با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان افتتاح شد.

لازم به ذکر است به همین مناسبت در روستای بیجانه از توابع بخش مرکزی، پروژه احداث پارکی با اعتباری بالغ بر 420 میلیون ریال و مسجد این روستا با اعتبار 100 میلیون تومان با حضور مسئولین افتتاح گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار