رئیس پلیس راه ایلام از کشته و زخمی شدن سه نفر در حادثه رانندگی محور دهلران - اندیمشک خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 27 August 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه کامیون ولوو در محور دهلران - اندیمشک یک نفر جان باخت و 2 نفر نیز زخمی شدند.
 
وی ادامه داد: این حادثه ساعت 9 صبح امروز اتفاق افتاد و سرنشین خودروی پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و 2 نفر نیز مجروح شدند.
 
سرهنگ همتی زاده تجاوز به چپ خودروی سواری پراید را علت وقوع این حادثه اعلام کرد.

* مشمولان غایب و سربازان فراری از دریافت خدمات اجتماعی و انتظامی محروم می شوند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: مشمولان غایب و سربازان فراری از دریافت خدمات اجتماعی و انتظامی محروم می شوند.
 
سرهنگ امیررضا حیدری در جمع مشمولان اعزامی به مراکز آموزشی اظهار کرد: امسال به مناسبت عید سعید فطر اضافه خدمت سنواتی مشمولان وظیفه هنگام خدمت و اضافه خدمت سنواتی مشمولان وظیفه ای که تا تاریخ 22 بهمن 96 خود را جهت انجام خدمت دوره ضرورت معرفی کنند، مورد عفو و بخشش مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
 
وی با تأکید بر اینکه مشمولان غایب و سربازان فراری از دریافت خدمات اجتماعی و انتظامی محروم می شوند، افزود: خدمت سربازی از مراحل حساس و تأثیرگذار در زندگی هر فرد محسوب می شد که با ورود به این عرصه برای زندگی فردی و اجتماعی آینده آماده خواهد شد.
 
سرهنگ حیدری مشمولان را به رعایت احکام بین اسلام و اطاعت از فرماندهان در طول خدمت مقدس سربازی سفارش کرد و گفت: وظیفه اصلی سربازان حراست و نگهبانی از کیان جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار