معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: در دولت تدبیر و امید جهش قابل توجه و قابل تحسین در حوزه اقتصادی استان صورت گرفته است.
کد خبر: ۴۸۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 19 August 2017
به گزارش تابناک اردربیل، ناصر نصیری امروز در جلسه فوق العاده شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل افزود: در چهار سال اخیر دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف کارهای بزرگی را انجام داده که نمود آن در این استان هم با عملیاتی شدن طرح های بزرگ بخصوص شبکه پایاب سد خداآفرین جلوه بیشتری داشته است .
وی اظهار کرد: علاوه بر اجرای طرح های بزررگ در استان اردبیل بسیاری از مشکلات موجود در واحدهای تولیدی هم مرتفع شده بطوریکه بسیاری از کارخانه ها از رکود خارج شده و به چرخه فعالیت بازگشته است.
نصیری بیان کرد: در بخش گردشگری ،آب و خاک،نیروگاه ، سدها و شبکه های آبیاری خدمات بزرگی در استان انجام شده که لازم است به نحو احسن از سوی روابط عمومی دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی شود.
وی اضافه کرد: تا زمانی که این خدمات به مردم اطلاع رسانی نشود مردم از آنها مطلع نخواهند شد البته این اطلاع رسانی صرفا باید برای اگاهی مردم صورت بگیرد چراکه اینگونه خدمات منتی برای مردم نیست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بابیان اینکه امکان خدمات رسانی در کشور بیش از گذشته وجود دارد افزود: با اطلاع رسانی خدمات دولتی امید در بین مردم ایجاد شده و علاوه بر تشویق دستگاه های اجرایی تحرک جدیدی هم در دستگاه ها ایجاد می شود .
نصیری گفت: لازم است در هفته دولت تمامی دستگاه های اجرایی با هماهنگی فرمانداران و بخشداران عملکرد دولت را به مردم ارائه کنند.
وی رسانه ها را پل ارتباطی مردم و دولت عنوان کرد و افزود: دستگاه های اجرایی هم باید خبرنگاران را مورد حمایت قرارد دهند و در اطلاع رسانی به رسانه ها اهمال و کوتاهی نکنند .
وی اضافه کرد: علاوه بر رسانه ها تریبون های نماز جمعه هم بهترین فرصت برای اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در باره عملکرد دولت است و مدیران می توانند از این ظرفیت استفاده کنند .
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل عمران و آبادانی روستاها را در دولت تدبیر و امید یادآور شد و افزود: گام مهمی در خدمات رسانی به روستاها در استان انجام شده بطوریکه در روستاهای بالای 20 خانوار طرح هادی در دست اجراست و عملیات گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار هم شروع شده که به احتمال قوی امسال به پایان برسد .
نصیری با اشاره به فعالیت روابط عمومی دستگاههای اجرایی گفت:مدیران روابط عمومی باید از تمامی ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی به خصوص ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی برای ارائه عملکرد سازمان‌های مربوطه استفاده کنند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
نصیری ادم فهیمی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
کدام جهش؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
منظورشان جهش منفی بوده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار