امام جمعه موقت بدره گفت :همانطور که امام خمینی رحمه اله علیه گفته اند اگر دولت به فکر خدمت به مردم باشدمطمئنا مردم هم با آن دولت هماهنگ هستندو از آن پشتیبانی خواهند کرد.
کد خبر: ۴۸۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ 18 August 2017

امام جمعه موقت بدره گفت :همانطور که امام خمینی رحمه اله علیه گفته اند اگر دولت به فکر خدمت به مردم باشدمطمئنا مردم هم با آن دولت هماهنگ هستندو از آن پشتیبانی خواهند کرد.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام علی عبدی در خطبه های نماز جمعه بدره گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تقدیر از دولتمردانی است که وظیفه اجرای حدود الهی ،اجرای عدالت و نظم را درجامعه برعهده دارندو یاد آورشهادت شهیدان رجایی و باهنر است که این دونمونه های خوبی از دولتمردان مردمی بودند.

خطیب موقت این هفته بدره درمورد انتظارات مردم از دولت گفت :مردم در حوزه داخلی انتظار دارند که دولت به وضعیت اقتصادی رسیدگی کرده ،معیشت بهبود یابد وبا توسعه اشتغال زمینه بیکاری و مشکلات اقتصادی از بین برود.و در حوزه سیاست خارجی هم مردم از دولت می خواهند که از دشمنان غافل نباشند و در برابر زورگویان ومتجاوزین ایستادگی داشته باشند.

وی با اشاره به روز دحوالارض و آیات و روایات درمورد آن گفت :این روز روز گسترش خشکی زمین از کعبه به دیگر نقاط است که سفارش بسیاری درمورد اهمیت طاعات و عبادات در این روز و شب شده است.

حجت الاسلام عبدی به سالروز ازدواج علی ابن ابیطالب و فاطمه زهرا (سلام الله علیه ) اشاره کردوگفت:این ازدواج نمونه ای موفق ،مناسب و واقعی از الگوی ازدواج اسلامی است که سراسر منشا خیر و برکت بوده است که باید جامعه اسلامی با حفظ سنت های خوب در مرود ازدواج آنها را از گزند پیشرفت صنعتی حفظ کندو

خطیب جمعه بدره روزجهانی مسجد راکه یاد آور به آتش کشیدن مسجد الاقصی است مهم خواند وابراز داشت:این روز به ابتکار سازمان کنفرانس اسلامی قرار داده شده است تا الگویی مناسب برای توجه به آبادانی مساجد، مرور وضعیت مساجد،تعامل بین دین ودولت و تبیین قداست آن باشد.

حجت الاسلام عبدی روز تاسیس صنایع دفاعی را یاد آور اقتدار دفاعی کشور دانست وگفت :بخش مهمی از اقتدار دفاعی و امنیت در کشورمان مرهون جوانان متعهد و متخصصی است که با نیروی ایمان ،تولیدات خودرادرعرصه های علمی نوین عرضه می کنند.

وی دراین خطبه ها اظهارکرد :تقوی الهی به معنای پرهیز از و خدداری از هرگونه پلیدی و زشتی است و مردم باید با رعایت تقوی الهی ،وجدان بیدار خود را نگهبان اعمال و رفتارشان کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار