معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:
جلسه هم اندیشی فوتبال استان به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص اتخاذ راهکارها و بر نامه های مناسب جهت رفع مشکلات به وجود آمده در فوتبال استان برگزارشد.
کد خبر: ۴۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 15 June 2015
به گزارش تابناک یزد،جلسه هم اندیشی بررسي مشكلات  فوتبال استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مدیران کل دفترامور اجتماعی و فرهنگی و اداری و مالی استانداری یزد و نیز جمعی از پیشکسوتان فوتبال استان در سالن شهید موحدین استانداری یزد برگزار شد.
در این جلسه "محمد علی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اظهار داشت: با توجه به جایگاه ورزش فوتبال در جامعه، علاقه مندی بالای مردم به خصوص جوانان به این ورزش و نقشی که این ورزش در ابعاد مختلف سلامت، اجتماعی و فرهنگی جامعه دارد آن را مهم و تاثیر گذار جلوه داده که لازم است یک نگاه ویژه ای به ورزش فوتبال داشته باشیم.
وی در ادامه با اشاره به ناکامی به وجود آمده در ورزش فوتبال استان گفت: استاندار یزد تاکید دارند که جلسات مختلفی با پیشکسوتان و فعالان درعرصه ورزش فوتبال استان گذاشته شود تا بتوانیم با جمع بندی نظرات و پیشنهادات آنها که درخصوص ارتقاء وضعیت فوتبال استان ارائه می شود یک نقطه نظر مشترک در بین دستگاه های دولتی، نهادهای غیر دولتی و باشگاه ها استان به وجود آوریم تا بتوانیم با طرح  این مسائل و مشکلات در سطح استان وضعیت فوتبال یزد را بهبود بخشیم.
این مقام مسئول با بیان محدودیت های دستگاه های اداری از قبیل منع قانونی دستگاه های دولتی جهت کمک به باشگاه برای حرفه ای کردن فوتبال استان و نیز محدودیت منابع با توجه به شرایط اقتصادی به وجود آمده در کشور از پیشکسوتان و صاحب نظران در زمینه ورزش فوتبال خواست تا با در نظر گرفتن این محدودیت ها و ظرفیتهای بالقوه و بالفعلی که در استان وجود دارد تلاش نمایند تا با دست یابی به راه حل ها و راهبردهای مشترک به رسالتی که در جهت ارتقاء وضعیت فوتبال استان داریم دست یابیم.
وی در ادامه مشکل اصلی فوتبال استان را عدم اتفاق نظر موجود در موضوعات مختلف در خصوص  این ورزش دانست و عنوان کرد: باید از این اختلاف نظرها فاصله بگیریم و نقاط مشترک را در خود تقویت نماییم تا یک نوع وفاق در بین همه کسانی که در زمینه فوتبال فعالیت دارند به وجود آید تا اینکه با کمک مسئولین گامی موثر در جهت ورزش فوتبال استان برداشته شود.
"طالبی" عنوان کرد: باید نیروهای فوتبالی در هیئت مدیره حضور داشته باشند و یک ارتباط و تعامل خوب بین هیئت مدیره ها و پیشکسوتان و فعالان عرصه ورزش فوتبال برقرار شود.
وی در پایان سخنان خود ادامه داد: ما باید یک جایگاه مناسب برای تقویت مربیان بومی در استان به وجود آوریم و نیز از توان نیروهای بومی در زمینه های مختلف این ورزش استفاده نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار