رئيس پليس آگاهي استان از كشف 16 فقره سرقت و دستگيري هشت سارق در نتيجه اجراي طرح عملياتي مبارزه با سرقت وسایل نقليه سبك خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 14 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدرضا اميري" رئيس پليس آگاهي استان، در تشريح این خبر گفت: در اجراي دستورالعمل ابلاغي پليس آگاهي ناجا، طرح مذکور در قالب طرح استانی به مدت سه روز در سطح انتظامي استان کرمانشاه به مرحله اجرا درآمد.

وي افزود: در اين راستا با استفاده از توان عملياتي پليس آگاهي و ساير يگان هاي انتظامي، طرح در سطح استان اجرا و منجر به کشف هشت دستگاه خودروی مسروقه و چهار دستگاه موتورسيکلت مسروقه شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: توقيف سه دستگاه خودروی داراي دستور توقيف، يک دستگاه خودروی ارکان مخدوش، دستگيري شش نفر سارق خودرو، دو نفر سارق وسايل خودرو و يک نفر مالخر نیز ار دیگر نتایج اجرای این طرح بود.
گرديد.

سرهنگ امیری در پايان توصیه کرد: شهروندان از پارك اتومبيل در نقاط خلوت و كم نور خودداري نموده و حتي الامكان در پاركينگ پارك کنند، همچنین اگر امكان توقف در پاركينگ وجود ندارد نسبت به نصب تجهيزات ايمني و بازدارنده جهت جلوگيري از سرقت اقدام نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار